تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های جدید iLife  با ضمانت سازگار راهی بازار می‌شوند

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شرکت سازگار شب گذشته در هتل ارم تهران از محصولات جدید شرکت «آی‌لایف» (iLife) رونمایی کرد. در این مراسم که مسئولان شرکت سازگار به همراه مدیر شرکت آی‌لایف ایران هم در آن حضور داشتند، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها، موبایل، ساعت هوشمند و اسکوتر‌ جدید آی‌لایف  معرفی شدند.

شرکت آی‌لایف با سیاست‌هایی که در پیش گرفته قصد دارد محصولات ازران قیمت اما باکیفتی را راهی بازار کند. این شرکت با همین شیوه بازار خاص خودش را در کشورهای منطقه به دست آورده و کم‌کم به برند شناخته شده‌تری تبدیل می‌شود.

براساس اطلاعات منتشر شده، محصولات جدید iLife قرار است با قیمت زیر ۱ میلیون تومان راهی بازار شوند تا افراد بیشتری بتوانند آن‌ها را خریداری کنند.

از جمله محصولات جدید این شرکت می‌توانیم به لپ‌تاپ Zed Air اشاره کنیم. محصولی که یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی، ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک پردازنده‌ی ۱.۸ گیگاهرتزی چهار هسته‌ای دارد. این محصول به ویندوز ۱۰ مجهز شده است.

محصول بعدی این شرکت Zed Air Mini نام دارد. لپ‌تاپی که با یک صفحه نمایش ۱۰.۶ اینچی، دو گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای راهی بازار می‌شود.

در کنار لپ‌تاپ‌های این شرکت می‌توانیم به ساعت‌های هوشمند هم اشاره کنیم.‌ آی‌لایف قصد دارد دو ساعت هوشمند راهی بازار کند. اولین ساعت Zed Watch  مدل C نام دارد. ساعتی با صفحه نمایش ۱.۵۴ اینچی که سیم‌کارت می‌خورد و پیام‌های کوتاه را نشان می‌دهد و به بلوتوث مجهز شده است. این محصول با گوشی‌های اندرویدی سازگار است.  ساعت بعدی هم Zed Watch مدل R نام دارد که به یک صفحه نمایش ۱.۳ اینچی مجهز شده و می‌توان روی آن سیم‌کارت قرار داد. این ساعت هم بلوتوث دارد و به گوشی‌های اندرویدی و iOS متصل می‌شود. با هر دوی این ساعت‌ها می‌توان تماس تلفنی برقرار کرد.

ilife-watch-1

ساعت‌های هوشمند iLife

شرکت‌ آی‌لایف محصولات هیبریدی جدید خودش را هم معرفی کرد.  محصولاتی که هم نقش لپ‌تاپ و هم نقش تبلت را برای کاربران ایفا می‌کنند. از جدیدترین این محصولات می‌توان به Zed Note  مدل ۱۴ اینچی اشاره کرد. محصولی که دو گیگابایت رم دارد و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی روی آن قرار گرفته است. پردازنده‌ی چهار هسته‌ای هم برای این محصول در نظر گرفته شده است. محصول هیبریدی بعدی هم Zed Book مدل Wi-fi و ۳G است. این محصول صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی با دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارند. پردازنده‌‌ی چهار هسته‌ای هم دارد و همان طور که گفتیم در دو مدل Wi-Fi و ۳G راهی بازار می‌شود.

البته شرکت ‌آ‌ی‌لایف به واسطه‌ی عرضه‌ی تبلت‌‌های ارزان قیمت شناخته شده است. این شرکت تبلت‌های جدیدی هم در این مراسم معرفی کرد که هرکدام آن‌ها مشخصات سخت افزاری نسبتا خوبی داشتند. حتی نسل جدیدی از تبلت‌های سری Kids این شرکت هم به نمایش درآمدند.

در ادامه‌ی برنامه از گوشی‌های شرکت iLife هم رونمایی شد. محصولاتی که سخت افزار شگفت‌انگیزی نداشتند و به عنوان گوشی‌های میان‌رده و ضعیف به حساب می‌آیند. حتی یکسری گوشی بسیار ساده هم نشان داده شد. گوشی‌های ‌آی‌لایف حتی از جدیدترین سیستم عامل اندروید هم بهره نمی‌برند و تنها یک مدل از آن‌ها با اندروید ۶.۰ راهی بازار می‌شود و سایر مدل‌ها به اندروید ۵ و حتی ۴.۱ مجهز بودند. البته مسئولان شرکت ‌آی‌لایف به این موضوع اشاره کردند که گوشی‌های این شرکت فعلا تا شش ماه آینده راهی بازار نمی‌شوند.

 

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه