تبلت جدید Nvidia در راه است

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «انویدیا» (Nvidia) روی تبلت جدیدی کار می‌کند. پرونده‌های کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) حاکی از این است که این شرکت پیشگام در امر تکنولوژی‌ سعی دارد مجوز ساخت یک تبلت جدید که از نظر اندازه خیلی شبیه به تبلت بازی Shield است، را بگیرد. احتمالا می‌توان حدس زد که این تبلت در راه از نسل همان تبلت بازی Shield است.

با وجود این که راجع به این تبلت هیچ‌چیز نمی‌دانیم، اطلاعات منتشر شده، اندازه‌ی ابعاد آن را لو داده‌اند. عرض آن ۱۲۰ میلی‌متر و طول آن ۲۱۵ میلی‌متر خواهد بود که در مقایسه با تبلت Shield موجود با ابعاد ۲۲۱ در ۱۲۶ میلی‌متر، کمی جمع و جورتر است.

تبلت.

شاید ماجرای ساخت این تبلت را به خاطر داشته باشید. در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و در ۲۰۱۵ به دلیل اتلاف حرارت بیش از حد باتری، ۸۸.۰۰۰ دستگاه آن فراخوانده شدند. اواخر ۲۰۱۵، دوباره به بازار برگشتند و با این که حالا یک دستگاه یک‌ساله است اما هنوز کاربران از آن راضی هستند.

انویدیا به این که مردم Shield را دوست دارند واقف است، بنابراین اصلا تعجب نمی‌کنیم اگر مدل تازه با طراحی بهتر و با مشخصات به‌روز‌شده راهی بازار شود.

‌‌‌‌

منبع: The Verge

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. محمد علی

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و هموطنان عزیز.
    درخواستی داشتم.
    میخواستم تقاضا کنم راجب دستگاه Nvidia Shield K1 و احتمالا تبلت جدیدی که این شرکت امسال و یا سال آینده با نام Nvidia Shield X1 میزند، تحقیق کنید که چرا این دستگاه که به عنوان بهترین دستگاه اندرویدی که مناسب Gaming است و همچنین قیمتش فوق العاده مناسب است، چرا روانه بازار ایران نشده.
    سپاس فراوان…
    منتظر هستم.
    خدانگهدار

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه