تبلت قدرتمند لنوو قیمت ارزانی خواهد داشت

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت «لنوو» (Lenovo) که تا این لحظه تبلت‌های با کیفیتی راهی بازار کرده از نسل جدید محصولات خودش رونمایی کرد. از ویژگی‌های تبلت‌های جدید لنوو می‌توان به قیمت ارزان و سخت افزار قدرتمند آن‌ها اشاره کرد.  به همین دلیل خرید این محصولات به شدت پیشنهاد می‌شوتد. این شرکت تبلت‌های جدیدی با نام‌های Tab3 7، Tab3 8 و  Tab3 10 را معرفی کرد؛ اما شایعات می‌گویند یک محصول دیگر با نام Tab3 8 Pro هم به‌زودی معرفی می‌شود که سخت افزار قدرتمندی دارد. اکثر این تبلت‌ها از تراشه‌ی ساخت شرکت مدیاتک بهره می‌برند و تبلت Tab3 8 Pro با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون راهی بازار خواهد شد و قدرت سخت افزاری بیشتری را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تبلت Tab3 8 Pro با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ و سه گیگابایت رم راهی بازار خواهد شد.

تبلت Tab3 8 از صفحه نمایش ۸ اینچی با دقت تصویر ۷۲۰ بهره می‌برد.  پردازنده‌ی هشت هسته‌ای مدیاتک با فرکانس ۱.۰ گیگاهرتز روی آن قرار گرفته و از یک گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. دوربین اصلی آن ۵ مگاپیکسلی است و با قیمت ۹۹ دلار راهی بازار می‌شود.

اما مدل Tab3 8 Plus که سخت افزار بهتری هم دارد، قطعا مورد توجه افراد بیشتری قرار می‌گیرد. براساس اطلاعات لو رفته این تبلت از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و صفحه نمایشی با کیفیت FullHD روی آن قرار گرفته است. شرکت لنوو از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ با سه گیگابایت رم روی این محصول استفاده کرده است. همچنین مشخص شده که تبلت جدید لنوو در سه مدل با حافظه‌ی داخلی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تبلت Tab3 8 Plus از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند. دوربین پشت آن ۸ مگاپیکسل است و دروبین جلوی آن هم ۵ مگاپیکسلی است. این محصول از شبکه‌ی ۴G، بلوتوث، وا-فای و GPS پشتیبانی می‌کند و یک باتری ۴۲۵۰ میلی‌آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین مشخص شده که این محصول ۳۳۰ گرم وزن دارد و ضخامت آن تنها ۷.۷۹ میلی‌متر است.

باید به این موضوع اشاره کنیم که تبلت Tab3 8 با قیمت ۱۴۹ دلار راهی بازار می‌شود و قطعا Tab3 8 Pro قیمت بالاتری خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که مدل‌های Tab3 7 و Tab3 10 هم مدل پرو خواهند داشت یا خیر. در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته از این تبلت‌‌ها را ببینید:

lenovo-tab3-8-plus-leak-1 Lenovo-Tab3-8-Plus-leak Lenovo-Tab3-8-Plus-leak (6) Lenovo-Tab3-8-Plus-leak (4) Lenovo-Tab3-8-Plus-leak (2) lenovo-tab3-8-plus-leak-7 lenovo-tab3-8-plus-leak-5 lenovo-tab3-8-plus-leak-3

منبع: WinFuture

‌‌‌‌‌

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar پدرام

    بالاخره plus یا pro?!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه