تبلت Surface Pro 3 ارزان می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تبلت‌های Surface Pro 3 از جمله محصولات بسیار خوب مایکروسافت به‌حساب می‌آیند که نظر بسیاری از کاربران را به‌سمت خودشان جلب کرده‌اند. اما برخی کاربران به دلیل قیمت بالا نمی‌توانند این تبلت را خریداری کنند.

تبلت‌های Surface مایکروسافت از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار هستند و می‌توانند نقش یک لپ‌تاپ را به‌خوبی ایفا کنند. اما قیمت بالایی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده، باعث شده بسیاری از کاربران نتوانند آن‌ها را خریداری کنند.

به‌تازگی مایکروسافت به این فکر افتاده تا این تبلت‌ها را با قیمتی ارزان‌تر راهی بازار کند. براساس اطلاعات منتشر شده به‌زودی باید منتظر مدل جدیدی از Surface Pro 3 باشیم. روی این تبلت قرار است یک پردازنده Core i7 با سرعت ۱.۷ گیگاهرتز را مشاهده کنیم. همچنین ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۸ گیگابایت رم برای آن در نظرگرفته شده است. این مدل قرار است در کنار مدل‌های قبلی که با پردازنده Core i7 و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شدند، قرار بگیرد. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول ۱۲۹۹ دلار است که با قیمت مدل Core i5 که ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد، برابر است.

Surface

تبلت‌های Surface Pro 3 در مدل‌های Core i3، Core i5 و Core i7 عرضه شده‌اند که هر کدام رم و حافظه داخلی متفاوتی دارند. برای این تبلت‌ها از پردازنده گرافیکی Intel HD 5000 استفاده شده که قدرت مناسبی را برای آن‌ها به همراه می‌آورد. مایکروسافت با عرضه صفحه‌کلیدهای Touch Cover و Type Cover سعی کرده که این تبلت را بیش از پیش به عنوان یک محصول جایگزین لپ‌تاپ معرفی کند. با توجه به مدل جدیدی که معرفی شده، شش مدل Surface Pro 3 در بازار وجود دارد که در ادامه می‌توانید نوع و قیمت آن‌ها را مشاهده کنید:

Intel Core i3 — 64GB, 4GB RAM – $799
Intel Core i5 — 128GB, 4GB RAM – $999
Intel Core i5 — 256GB, 8GB RAM – $1,299
Intel Core i7 — 128GB, 8GB RAM – $1,299
Intel Core i7 — 256GB, 8GB RAM – $1,549
Intel Core i7 — 512GB, 8GB RAM – $1,999
منبع: Cnet

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه