تبلیغ‌ جدید و متفاوت آئودی را ببینید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آئودی یکی از برندهای مطرح خودروسازی است که عاشقان و هوادارن زیادی را دارد، حتی در ایران، آئودی هم می‌توانست جزو خواستنی‌ترین برندهای بازار باشد اما به دلیل غیبت این شرکت، بازی به دست بعضی از رقبای کره‌ای و آلمانی دیگر در ایران افتاد.

این شرکت به تازگی تبلیغی از محصولات خودش منتشر کرده که جالب و دیدنی است. فضای این تبلیغ فانتزی است و در همین محیط، آئودی سعی کرده با ظرافت، اوج فناوری خودش را به مخاطب نشان دهد و به رخ رقبا بکشد. در ادامه می‌توانید این کلیپ تبلیغاتی را ببینید:

تمرکز آئودی بیشتر روی مفهوم سیستم رانندگی خودکار در محصولات جدیدش است. به لطف حضور این سیستم، احتمال بروز تصادف کم‌تر می‌شود؛ چراکه سیستم خودرو می‌تواند بعد از تشخیص موانع در فاصله‌ی کم، واکنش‌های به‌موقع و منطقی از خود نشان دهد. بنابراین حتی اگر راننده نتواند کنترل خودرو را در لحظات حساس به دست بگیرد، خود اتومبیل می‌تواند از تهدید خطر در امان بماند.

خیلی از خودرودوستان باور دارند که ماشین یعنی کنترل تمام و کمال راننده بر آن، یعنی حداکثر تسلط راننده بر ماشین. پیشرفت و بلوغ اتومبیل‌های خودران باعث کاهش تصادفات می‌شود ولی شما کدام سبک رانندگی را بیشتر می‌پسندید؟ رانندگی با ماشینی که شما فرمان‌روایش هستید یا ماشینی که خودش بطور هوشمند هدایت شود؟

منبع: Motor1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مهران

    به نظر من تبلیغ جالب و البته فرهنگ سازی کرده بود ! دلقکها نمونه های بارز افراد بی دقت و بی فرهنگ جامعه ها هستند که طبق محتوای ویدئو کارهای به نظر خودشون عادی رو توی خودرو خودشون انجام میدن اما خطرات جدی برای دیگران ایجاد میکنند ،
    از طرفی این سیستم ها در ایران با فرهنگ فعلی ما اصلا کاربردی نخواهد بود ، دیسک و لنت ترمز و شاسی ماشین در کمتر از ۶ماه به اندازه ۲ سال کار خواهد کرد ! چون ماشین مجبوره مرتب ترمز کنه و یا مراقب دور و برش باشه و معکوس بکشه برای راهایی از خطر !

  2. Avatar حمیدرضا

    قطعا وقتی ساعت ها توی ترافیک موندی یا وقتایی که حوصله رانندگی طولانی مدت نداری یا وقتی دوس داری چیزی بخوری یا با گوشیت کار کنی ، سیستم خودران خیلی خیلی محشره
    ولی من فکر میکنم با روحیات خاصی که ملت شریف ایران در مردم آزاری دارن ، کافیه پای این ماشین ها به اینجا باز بشه تا از تمام نبوغ خودشون در اذیت و آزار و بررسی سیستم این ماشین ها و پیدا کردن باگهای هوش مصنوعی اون استفاده کنن
    فارغ از خیابانهای استاندارد و بدون چاله و دست انداز و علائم رانندگی و خطکشی منظم خیابان ها
    میشه گفت سال ۳۰۰۰ میلادی میتونیم آزمایش اولیه رو در ایران داشته باشیم انشالله ( البته با گمرک ۲۸۶۹ درصدی )

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه