ال‌جی از تراشه‌های خودش در نسل بعد گوشی V10 استفاده می‌کند

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی V10

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که ال‌جی قصد دارد از تراشه‌ی «نیوکلان ۲» (Nuclun 2) در نسل بعدی گوشی V10 استفاده کند.

در نسل بعدی گوشی V10 از تراشه‌ی «نیوکلان ۲» استفاده می‌شود.

به‌نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی در حال ساخت تراشه‌های مخصوص خودش است که با نام «نیوکلان» شناخته می‌شوند. شرکت ال‌جی قبلا یک مدل از این تراشه را ساخته بود و به‌تازگی کار ساخت نسل دوم آن‌ها را آغاز کرده است. در مرداد ماه بود که شایعاتی درباره‌ی تراشه‌های «نیوکلان ۲» منتشر شده بود و پس از آن دیگر خبری از تولید آن‌ها به گوش نرسید.

به احتمال زیاد شرکت ال‌جی از تراشه‌ی «نیوکلان ۲» در نسل بعدی گوشی V10 استفاده خواهد کرد. این محصول چند ماه پیش معرفی شد و سریعا مورد توجه رسانه‌ها و کاربران قرار گرفت. حتی شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که نسل جدید گوشی V10 در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ راهی بازار می‌شود.

شایعات گفته‌اند که تراشه‌ی «نیوکلان ۲» در گوشی G5 قرار نمی‌گیرد چرا که روند تولید این تراشه‌ها سرعت کافی را ندارد و در زمان عرضه‌ی پرچم‌دار جدید ال‌جی آماده نمی‌شوند. همین موضوع باعث شده که از این تراشه‌ها در نسل بعدی تلفن همراه هوشمند V10 استفاده شود.

در بخش دیگر شایعات گفته شده که قدرت تراشه‌های ال‌جی از قدرت تراشه‌ی Kirin 950 بیشتر است. تراشه‌ی نیوکلان توسط شرکت TSMC با فناوری ۱۶ نانومتری ساخته خواهد شد. به احتمال زیاد از پردازنده‌های Cortex-A72 و Cortex-A53 در این تراشه استفاده می‌شود.

تراشه نیوکلان

تراشه‌‌های نیوکلان شرکت ال‌جی

حتی مشخص شده که ال‌جی در حال ساخت «نیوکلان ۳» است که می‌تواند با تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ شرکت سامسونگ رقابت کند که در گوشی گلکسی S7 استفاده شده است. البته هنوز مشخص نیست که نسل سوم تراشه‌های نیوکلان در کدام یک از محصولات ال‌جی قرار می‌گیرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: G for Games

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه