تریلر جدید جان ویک ۲ را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دومین تریلر فیلم «جان ویک: فصل دوم» عرضه شده است و توسط آن، توانسته‌ایم اطلاعات بیشتری از فیلم کسب کنیم. اولین تریلر قسمت دوم جان ویک در ماه مهر عرضه شده بود. این تریلر، شخصیت جان ویک را نشان می‌داد که دقیقا پس از اتمام اتفاقات فیلم اول، از نیویورک به رم سفر می‌کرد.

لارنس فیش‌برن و کیانو ریوز پس از ماتریکس فیلم دیگری با یکدیگر بازی نکرده بودند.

طبق گفته‌ی «چد استالسکی» (Chad Stahelski)، قسمت دوم جان ویک روی گروهی جدید از قاتل‌ها تمرکز می‌کند و جان هم باید تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد با آن‌ها همکاری کند، یا اینکه تمام و کمال آن‌ها را از بین ببرد. به غیر از «کیانو ریوز» (Keanu Reeves) که نقش جان ویک را بازی می‌کند، «لارنس فیش‌برن» (Laurence Fishburne) هم در جان ویک: فصل دوم حضور دارد. ۱۷ سالی از فیلم «ماتریکس» گذشته است و در تمام این سال‌ها، لارنس فیش‌برن و کیانو ریوز فیلمی با یکدیگر بازی نکرده بودند.

JohnWick-LaurenceFishburne

طبق گفته‌ی کیانو ریوز، لارنس فیش‌برن در سال ۲۰۱۴ او را در یک مهمانی پیدا می‌کند و به او می‌گوید که از جان ویک خوش‌اش آمده می‌خواهد بخشی از قسمت دوم این فیلم باشد. ریوز و چد استالسکی هم تمام تلاش خودشان را می‌کنند تا فیش‌برن بتواند در جان ویک جدید، حضور داشته باشد.

جان ویک: فصل دوم هم‌چنین یک سگ جدید خواهد داشت، اما اطلاعات بیشتری از آن در دست نداریم.

فیلم جان ویک: فصل دوم (John Wick: Chapter 2) قرار است در بهمن امسال اکران شود.

می‌توانید در ادامه، تریلر جدید این فیلم را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Polygon

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. بردیا

    واااای! چند وقت پیش قسمت اول فیلم رو با دوستم دیدیم و عالی بود! هنوز که هنوزه داریم راجع بهش حرف میزنیم! امیدوارم خیلی بهتر از قسمت اولش باشه!

    1. کتایون

      اونطوری که منتقدا و بیننده ها نظراتشونو اعلام کردن جان ویک ۲ فوق العاده بوده! و حتی میگن که از اولی هم جذاب تر شده! نمیتونم صبر کنم این فیلمو ببینم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه