تریلر جدید Battlefield 1 نفس‌‌ها را در سینه حبس می‌کند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی Battlefield 1 راهی بازار شد. جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های بتلفیلد که این‌بار سنت شکنی کرده و به جای جنگ‌های مدرن به دوره‌ی جنگ جهانی اول رفته است. بازی از نظر گرافیک و گیم‌پلی که همه را هیجان‌زده کرده و بخش چندنفره‌ی آن هم بسیاری از گیمرها را مجذوب خودش کرده است. شرکت الکترونیک آرتز حساب ویژه‌ای روی این قسمت از مجموعه بتلفیلد باز کرده و قصد دارد کاری کند که بازی جدیدش هیچ جایی برای «ندای وظیفه» (Call of Duty) جدید نگذارد. گرچه خود ندای وظیفه‌ی جدید هم زیر سایه‌ی این بازی قرار گرفته  و حتی تریلرهای آن رکورد بیشترین Dislike یوتیوب را به‌دست آوردند. امتیازات منتشر شده از Battlefield 1 هم این موضوع را ثابت کردند که EA بازی بسیار خوبی راهی بازار کرده که قطعا می‌تواند به عنوان بهترین بازی اکشن امسال تبدیل شود.

هیجان برای تجربه‌ی این عنوان بسیار زیاد است. بسیاری از گیمرها می‌خواهند آن را روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴  و کامپیوترهای شخصی تجربه کنند. حتی EA چند باندل مختلف هم برای این عنوان راهی بازار کرده است؛ اما در این میان تریلر زمان عرضه‌ی بتلفیلد ۱ هم بسیار هیجان‌انگیز بود و همه را به وجود آورد. تریلری بسیار سینمایی که نفس‌ها را در سینه حبس می‌کند. در ادامه می‌توانید این تریلر زیبا را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar A

    واوووو عالی بود بهترین تریلر بین بازی های اکشن.

  2. Avatar کیوان

    این برنامه پخش ویدیوتون رو عوض کردین ولی بازم بدرد نمیخوره. مثلا وقتی میزنی از اول بیاره ببینی، هرچی لود کرده از بین میره و یه بار دیگه لود میکنه. مثل digikala tv درست کنین. مرسی.

  3. Avatar میثم

    چرا با گوشی دانلود نمیشه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه