تریلر جدید Dirt 4 را ببینید

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی «کدمسترز»، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های Dirt، تریلر جدیدی از شماره‌ی چهارم این بازی منتشر کرده است. این تریلر، روند بازی Dirt 4 را نشان می‌دهد.

Dirt 4 قرار است در روز ششم ژوئن سال جاری روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و کامپیوترهای شخصی عرضه شود.

شماره‌ی جدید مجموعه بازی‌های Dirt، بیش از ۵۰ ماشین معروف مسابقه‌ای آف‌رود را در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهد؛ خودروهایی که از اوایل پیدایش این ورزش تا ساخته‌های مدرن را شامل می‌شوند. حالت‌های مختلفی در Dirt 4 وجود دارد؛ از حالت‌های معمول رالی گرفته تا رالی کراس و هم‌چنین حالت لندراش که در بازی‌های قبلی هم حضور داشت.

بخش جدیدی به اسم Dirt Academy به بازی اضافه شده است که در آن، بازی‌کننده‌ها با تمرین، مهارت رانندگی خودشان را بهتر می‌کنند. بازی حتی دو حالت رانندگی مختلف دارد: حالت گیمر و حالت شبیه‌سازی. بازی‌کننده‌های حرفه‌ای و قدیمی مجموعه‌ی Dirt با انتخاب حالت شبیه‌سازی، می‌توانند بسیار حرفه‌ای بازی کنند، در حالی که با انتخاب حالت گیمر، بازی‌کننده‌ها با سبک آرکیدی و ساده‌تری روبرو می‌شوند.

می‌توانید در ادامه، تریلر جدید Dirt 4 را ببینید. بازی قرار است در روز ششم ژوئن سال جاری روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و کامپیوترهای شخصی عرضه شود.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

 

منبع: AllGamesDelta

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه