تریلر جدید Dishonored 2 را از دست ندهید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

زمان زیادی تا عرضه‌ی قسمت دوم بازی «سرافکنده» یا همان Dishonored باقی نمانده است. شرکت بازی‌سازی «بتسدا» هم با قدرت بسیار مشغول معرفی این بازی است؛ طوری که هر چند وقت یک بار، ویدیوها و تریلرهای جدیدی از بازی منتشر می‌کند. جدیدترین تریلر Dishonored 2، با بازیگران واقعی ساخته شده و به خوبی مکانیک‌های بازی را به صورت یک فیلم به تصویر کشیده است.

Dishonored 2 قرار است در روز ۲۱ آبان روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

بازی Dishonored 2، دنباله‌ی مستقیمی برای شماره‌ی اول آن است؛ طوری که دقیقا داستان شخصیت‌های قسمت اول را دنبال می‌کند. «امیلی کالدوین» که در قسمت اول، دختربچه‌ای بیش نبود، به شخصیت اصلی Dishonored 2 تبدیل شده است. با این حال، فقط هم داستان امیلی را دنبال نمی‌کنید و Dishonored 2 این انتخاب را در مقابل‌تان قرار می‌ًدهد تا با «کوروو» هم بازی کنید. در ابتدای بازی، بین کوروو و امیلی یکی را انتخاب و داستان را از دید آن‌ها دنبال می‌کنید.

Disohonored-2-LiveAction

مثل قسمت اول، داستان بازی می‌تواند شعبه بگیرد و خط مسقیمی ندارد. روند بازی هم کاملا آزاد است؛ طوری که بازی‌کننده‌ها می‌توانند به صورت اکشن، مخفی کاری، یا به هر حالتی دیگری که دوست دارند، مراحل را به پایان برسانند. درست مثل قسمت اول بازی، این امکان وجود دارد تا بازی را بدون کشتن حتی یک نفر به پایان رساند.

تریلر جدید Dishonored 2، نه تنها شخصیت‌ها و محیط بازی را بسیار خوب در آورده است، بلکه مکانیک‌های بازی را هم به خوبی نشان می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم حتما این تریلر را ببینید.

بازی Dishonored 2 قرار است در روز یازدهم نوامبر سال جاری روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

‌‌‌‌‌

منبع: Bethesda

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar امین

    بینظیر.شماره یک این بازی واقعا قشنگ بود و حرفه ای

  2. Avatar حسین

    زنه چشاش سگ داره…منو قورت داد…

  3. Avatar A

    عجب تریلر جالبی بود
    تا حالا برای یه بازی همچین تریلری ندیده بودم
    عالی بود .

  4. Avatar وحید

    اینکه فیلمه واقیعیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه