تریلر جدید Gears of War 4 قدرت ایکس‌باکس وان را به‌ رخ می‌کشد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تریلر زمان عرضه‌ی بازی Gears of War 4 منتشر شد که نفس‌تان را در سینه حبس می‌کند. این تریلر که به شکل بسیار سینمایی ساخته شده بخش‌‌های هیجان‌انگیزی از روند داستانی و اتفاقات مهم بازی را نشان می‌دهد. صحنه‌‌هایی که شما را به وجد می‌آورند. البته این تریلر یک نکته‌ی مهم را نشان می‌دهد و آن قدرت کنسول ایکس‌باکس وان است. بازی گرافیک فوق‌العاده‌ای دارد و از همین رو دلیل خیلی‌ها برای خرید این کنسول خواهد بود.

البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که کار ساخت بازی Gears of War 4 به پایان رسیده و بازی وارد مرحله‌ی تکثیر شده است.  به همین مناسبت تیم‌سازنده مراسمی خاص ترتیب داده بودند که در آن مدیرعامل شرکت مایکروسافت «ساتیا نادلا» (Satya Nadella) هم حضور داشت و دیسک نهایی بازی را در دست گرفته بود. این که مدیرعامل یک شرکت بزرگ در مراسم پایان ساخت یک بازی حضور داشته باشد هم در نوع خودش بسیار جالب توجه بود.

gears-of-war-4

مدیر عامل مایکروسافت در کنار سازندگان بازی Gears of War 4

از نکات جالب تریلر زمان عرضه‌ی بازی Gears 4 می‌توان به کاور آهنک Nothing Else Matters گروه متالیکا اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تریلر زیبای گیرز ۴ را ببینید. این بازی در تاریخ ۲۰ مهر ماه برای کامپیوترهای شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

منبع: Gematsu

‌‌‌‌‌

 

Drone_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. برسام

    دمو یه طرف – آهنگ تمش یه طرف ! کاور آهنگ معروف و بسیار زیبای متالیکا به اسم Nothing Else Matters -1990 !
    ولی بقول دوستمون سامان همیشه بازی اصلی با چیزی که میبینیم فرق داره!

  2. سامان

    تجربه ی من به عنوان یک گیمر اینو بهم گوشزد میکنه هیچوقت از روی تریلر بازی کیفیت اصلی یا real in game footage رو قصاوت نکنم…در اکثر مواقع گرافیک داخل بازی پایین تر از تریلر رسمی بازی هست

  3. برنامه نویس

    کیفیت عالی این بازی همه و همه رو مدیون یک نفر هستیم !
    کسی نیست جز (stroustrup) سازنده زبان برنامه نویسی ++C.
    تمامی بازی تحت این زبان ساخته می شوند و این بازی هم به نوبه خود بار دیگر قدرت این زبان رو به رخ همه زبان های برنامه نویسی کشید.
    موتور آنریل انجین یکی از انجین های بازی سازی نوشته شده تحت این زبان هستش. و منهم به عنوان یک برنامه نویس سی پلاس پلاس از دیدن این دموی زیا خوشحالم.

    تشکر از شما.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه