تریلر جدید Mirror’s Edge Catalyst داستان بازی را نشان می‌دهد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

شرکت بازی‌سازی الکترونیک‌آرتز تریلر تازه‌ای از قسمت جدید بازی «لبه‌ی آینه» (Mirror’s Edge) منتشر کرده است. این شرکت هم‌چنین گفته که می‌خواهند یک بتای محدود برای بازی به راه بیاندازند.

سازندگان مجموعه بازی‌های بتلفیلد، ساخت لبه‌ی آینه‌ی جدید را بر عهده دارند.

بتای قسمت جدید لبه‌‌ی آینه که «کاتالیست» (Catalyst) نام دارد، روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی قابل بازی خواهد بود. با این حال، این بتا به صورت محدود خواهد بود و برای بازی کردن نسخه‌ی آزمایشی Mirror’s Edge: Catalyst، باید ثبت نام کنید.

درست مثل نسخه‌ی اصلی بازی Mirror’s Edge، در کاتالیست هم می‌توانید با مهارت بالایی از در و دیوار بالا بروید. لبه‌ی آینه: کاتالیست، یک بازنگری برای بازی لبه‌ی آینه اصلی است؛ یعنی بازی داستان و شخصیت‌هایی کاملا متفاوت نسبت به شماره‌ی اصلی دارد.

در حالی که قرار بود بازی در ماه اسفند عرضه شود، استودیوی بازی‌سازی DICE، سازنده‌ی لبه‌ی آینه‌ی جدید، برای اینکه بازی را بیشتر پرداخت کنند، عرضه‌ی آن را به عقب انداخت. در حال حاضر بازی قرار است در روز ۲۴ ماه می سال جاری میلادی (۴ خرداد ۱۳۹۵) برای سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود. در کنار نسخه‌ی معمولی بازی، هم‌چنین نسخه‌ای کلکسیونی از بازی عرضه خواهد شد که صد دلار قیمت دارد و مجسمه‌ای از Faith، شخصیت اصلی بازی را در خود جای داده است.

Mirror'sEdgeCatalystCollector'sEdition

می‌توانید در ادامه، جدیدترین تریلر منتشر شده از Mirror’s Edge Catalyst و تصاویری از آن را ببینید. طبق گفته‌ی الکترونیک‌آرتز، تریلر زیر کاملا روند بازی را نشان می‌دهد.

برای بازی کردن نسخه‌ی آزمایشی Mirror’s Edge Catalyst به وب‌سایت رسمی بازی بروید. فقط در نظر داشته باشید که به یک حساب کاربری الکترونیک‌آرتز یا Origin نیاز دارید.

Mirror'sEdgeCatalystRender

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: MirrorsEdge.com

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar سارا

    فقط سیبیلت.

  2. Avatar امید

    منکه تا حالا این بازیو نرفتم فک کنم بازی خوبی باشه:)

  3. Avatar محسن

    یکی از بهترین بازی هایی بوده که تا بحال بازی کردم. (البته نسخه ی اولش :))) )

    1. Avatar برزین

      سیستم من پایینه نمی تونه بالا بیاد 🙁 اوممم

  4. Avatar سعید افشار

    سلام
    به بازی علاقه دارم و همه اخبار بازی های جدید از اینجا دنبال میکنم. لطفا اخبار بیشتر به همراه ویدیو تریلرهای با کیفیت قرار بدین. ممنون

  5. Avatar محمد

    قسمت اولش پر از هیجان بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه