تریلر جدید «Resident Evil: The Final Chapter» را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

فرانچایز Resident Evil قرار است موفقیتی بی‌نظیر را در میان فیلم‌های سینماییِ اقتباسی از بازی‌های ویدیویی رقم بزند. مجموعه فیلم‌های رزیدنت اویل از سال ۲۰۰۲ کار خود را با یک فیلم اکشن و هیجان‌انگیز در ژانر علمی-تخیلی آغاز کرد و قرار است در ششمین قسمت از این مجموعه، تبدیل به یک کابوس آخرالزمانی شود!. «پل دبلیو. اس. اندرسن» (Paul W.S. Anderson) و «میلا یوویچ» (Milla Jovovich) به زودی این فرانچایز را با عنوان «فصل نهایی» به پایان می‌رسانند و به نظر می‌رسد که «آلیس» (شخصیت اصلی فیلم) نقشه کشیده تا این کار را با انفجارهایی مهیب‌ انجام دهد! در ادامه میتوانید خودتان شاهد باشید:

درست همانند اولین عکس‌هایی که از «رزیدنت اویل: فصل نهایی» دیدیم، این تریلر جدید هم دقیقا پایان‌بندی فیلم را به ما نشان می‌دهد. آلیس دیگر دست از فرار کردن برداشته و وقتی متوجه می‌شود می‌تواند اثرات «ویروس T» را معکوس کند، تصمیم می‌گیرد که جنگ را به سوی کمپانی «چتر»، «آلبرت وسکر» (شان رابرتز) و «الکساندر ایساکس» (ایان گلن) بکشاند. آلیس همچنین با چهره‌هایی آشنا همانند «کلر ردفیلد» (اِلی لارتر) و «ایدا وانگ» (لی بینگ‌بینگ) هم‌تیمی می‌شود و محفل این فیلم را هرچه بیشتر گرم می‌کند. علاوه بر این، انتظار بسیاری هیولا، موتور سیکلت و ماشین‌های جنگی را هم در این مسیر داشته باشید.

در کل دوران و داستان‌های تعریف شده توسط این فرانچایز و دنیای بهم پیوسته‌اش، این چیز جدیدی است که فیلمی به منظور پایان دادن به این مجموعه ببینیم. تمام مواردی که تا به حال از «رزیدنت اویل: فصل نهایی» دیده‌ایم، نشان داده‌اند که سیاحت آلیس، با اتمام نقش‌اش در این داستان‌ها، به پایان خود می‌رسد و به این معناست که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. البته مطمئنا انتظار داریم که آلیس حساب چند نفر را برسد و چندین موجود عطیم‌الجثه را هم از بین ببرد، ولی این تضمینی برای پایانی خوش، و قدم زدن وی به سمت غروب آفتاب نخواهد بود!

گذشته از وجود داستان و فضایی آخرالزمانی، باید دقیقا توجه داشته باشیم که آخرین قسمت رزیدنت اویل خیلی باحال و سرگرم کننده خواهد بود. مشخص نیست که این فیلم همانند همان چیزهایی که در تریلر شاهد بودیم، دارای روندی سریع، اکشن و خفن هست یا نه، اما سازندگان تصمیم گرفته‌اند که «فصل نهایی» را به سمتی ببرند تا یک فیلم هیجانی و فوق العاده در اختیارمان قرار دهند. اگر جدیدترین شماره از این مجموعه همچنان پرفروش باقی بماند، می‌توانیم توقع بهترین فیلم رزیدنت اویل تا به این زمان را داشته باشیم. علاوه بر این ما همچنان دست به دعا برداشته‌ایم تا یوویچ و اندرسن، بیشترین توجه را به «فصل نهایی» داشته و آن را به بهترین شکل ممکن برای‌مان آماده کرده باشند.

آخرین قسمت از این مجموعه فیلم‌ها که راهی طولانی را پیموده است، پای ارواح و هیولای‌ بازی‌های این فرانچایز را به سینما بازخواهد کرد و از حضور بازیگرانی همانند «روبی رز» (Ruby Rose)، « ونتورت میلر » (Wentworth Miller)، «ویلیام لوی» (William Levy) و «ایئوین مک‌کین » (Eoin Macken) هم بهره برده است. «رزیدنت اویل: فصل نهایی» در ۲۷ ژانویه ۲۰۱۷ (۸ بهمن ۱۳۹۵) اکران می‌شود و پایان داستان‌های «شرکت آمبرلا» و «ویروس T» را رقم خواهد زد.

منبع: GameSpot


telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Mahdi

    با سلام
    به نظرم باید یک سری جدید بعد از این مجموعه بسازند که حول محور شخصیت های اصلی بازی مثل لئون و کریس و… باشه و در واقع به بازی نزدیک تر باشه، چون کلا شخصیت آلیس در هیچکدوم از سری بازیاش وجود نداشته و کسی که رزدینت اویل رو با بازی هاش میشناسه به خوبی نمیتونه باهاش اُنس بگیره در حالی که با شخصیت های اصلی بازی خیلی راحت میشه کنار اومد و واسه گیمرا لذت بخش تر میکنه فیلمو.

  2. وحید

    شرطی چند که اینا آخرش مثل هری پاتر قسمت پایانی رو چند تیکه می کنند.

  3. سینا

    حالا چی سره بازیاش میاد؟
    سری بعدی بازی Resident Evil تولید میشه یا اینا هم تموم میشن؟

    ولی هیچ بازی Resident Evil 4 نمیشه مخصوصا __لیون__

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه