تریلر جدید Star Wars: The Last Jedi را از دست ندهید

۱۸ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره تریلر تازه‌ای از قسمت هشتم مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان عرضه شده است. تریلر جدید «جنگ ستارگان: آخرین جدای» (Star Wars: The Last Jedi) دید خوبی از ادامه‌ی قصه‌ی «ری» و «لوک» به ما می‌دهد.

قرار است Star Wars: The Last Jedi در روز ۱۵ دسامبر اکران شود.

برای اولین بار در نمایشگاه D23 شرکت دیزنی توانسته بودیم نگاهی به فیلم جدید جنگ ستارگان بیاندازیم. با این حال،‌ ویدیویی که دیزنی در آن زمان منتشر کرده بود، بیشتر پشت صحنه‌ی ساخت فیلم را نشان می‌داد تا خود آن. حتی خود دیزنی هم نمی‌خواهد که افراد با دیدن تریلرهای فیلم، از قصه‌ی آن سر در بیاورند. با این حال، کارگردان فیلم آخرین جدای، «رایان جانسون»، دیروز در توییتر خود نوشت که اگر می‌خواهید تمام غافلگیری‌های فیلم برای‌تان حفظ شود، تریلر را نبینید.

می‌توانیم در تریلر جدید قسمت هشتم جنگ ستارگان، تمرین لوک با ری را ببینیم. لوک به ری می‌گوید که فقط یک نفر را می‌شناسد که قدرتی اندازه‌ی ری دارد. احتمالا منظور لوک، کایلو رن است. فین هم در تریلر حضور دارد.

شرکت دیزنی پیش از نمایش تریلر، پوستر فیلم The Last Jedi را هم منتشر کرد که می‌توانید آن را در پایین بینید.

فیلم آخرین جدای، دقیقا داستان قسمت هفتم یعنی «فورس برمی‌خیزد» (The Force Awakens) را دنبال می‌کند؛ فیلمی که جان تازه‌ای به مجموعه‌ی جنگ ستارگان داد.

قرار است Star Wars: The Last Jedi در روز ۱۵ دسامبر اکران شود.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: YouTube

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه