تریلر جدید Watch Dogs 2 را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی «یوبی‌سافت» تریلر و تصاویر جدیدی از قسمت دوم بازی «سگ‌های نگهبان» (Watch Dogs) منتشر کرده است. این تریلر و تصاویر جدید، بخش داستانی بازی و میان‌پرده‌های آن را به تصویر می‌کشند.

Watch Dogs 2 در تاریخ ۱۵ نوامبر سال جاری روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

بازی Watch Dogs 2 هم مثل قسمت اول، داستانی با تمرکز روی هک و هکرها دارد. در دنباله‌ی داستان بازی قبلی، داستان Watch Dogs 2 هم شرکت امنیتی Blume را در مقابل شخصیت‌های اصلی بازی قرار می‌دهد. «مارکوس هالووی‌»، شخصیت اصلی این بازی است. برخلاف «ایدن پیرس»، شخصیت اصلی Watch Dogs، مارکوس خودش عضوی از گروه هکری Deadsec است.

می‌توانیم در تریلر جدیدی که از بازی منتشر شده، هم‌چنین شخصیت T-Bone را ببینیم. این کاراکتر، یکی از شخصیت‌های مهم قسمت اول بازی Watch Dogs بود.

یوبی‌سافت امسال تمام تمرکزش را روی این بازی گذاشته است؛ طوری که برای اولین بار در چند سال اخیر، امسال قرار نیست قسمتی جدید از مجموعه بازی‌های «فرقه اساسین» عرضه شود. یوبی‌سافت می‌خواهد به سازندگان Assassin’s Creed این فرصت را بدهد تا حسابی روی شماره‌ی بعدی بازی‌شان کار کنند و به همین دلیل، بازی بزرگ امسال یوبی‌سافت، Watch Dogs 2 است.

می‌توانید در ادامه، تصاویر و تریلر منتشر شده از Watch Dogs 2 را ببینید. این بازی در تاریخ ۱۵ نوامبر سال جاری روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

watch-dogs-2_2016_09-23-16_001 watch-dogs-2_2016_09-23-16_002

watch-dogs-2_2016_09-23-16_003

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه