دومین تریلر گیم‌پلی Red Dead Redemption 2 منتشر شد

۲۳ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
دومین تریلر گیم پلی Red Dead Redmeption 2

استودیوی بازی‌سازی راک‌استار گیمز اساسا دیگر نیازی به تولید جو حول جدیدترین ساخته‌ی خود ندارد، ولی دیدن تریلرهای جدید و خواندن مقالات تازه درباره‌ی Red Dead Redemption 2 حسابی خوشحال‌مان می‌کند. راک‌استار گیمز تریلر اول گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 را با یک قول تمام کرد: اینکه به زودی شاهد تریلرهایی دیگر خواهیم بود. دومین تریلر این بازی ساعتی پیش منتشر شد و روی مکانیک‌های اصلی و مراحل داستانی بازی تمرکز دارد.

Red Dead Redemption 2 قرار است در روز ۴ آبان روی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

اولین چیزی که تریلر جدید Red Dead Redemption 2 به ما نشان می‌دهد، چگونگی ادغام قصه‌گویی و گیم‌پلی است. می‌توانیم ببینیم که بازی، به نرم‌ترین شکل ممکن صحنه‌های سینمایی و گیم‌پلی را در کنار یکدیگر قرار داده است. سیستم تیراندازی بازی و مکانیک‌های حول آن و سلاح‌ها بخش دیگری از این تریلر هستند.

تنوع مراحل اصلی و فرعی و کارهایی که می‌توانیم در دنیای بازی انجام دهیم، بخش دیگری از این تریلر را تشکیل می‌دهد. می‌توانیم ببینیم که مثل جی‌تی‌ای ۵ قرار است بازی مراحلی بزرگ مثل دزدی بانک داشته باشد و مراحل کوچک و فرعی هم در آن کم نیستند. نحوه‌ی تعامل با دنیای بازی و بازخوردی که از آن می‌گیریم و عکس‌العمل به رفتار ما، در این تریلر به خوبی نشان‌مان داده می‌شود. بازی‌های کوچک (مینی‌گیم‌ها) و سیستم تعقیب و قانون بازی و دوربین اول شخص هم در این تریلر نشان‌مان داده می‌شود.

دومین تریلر گیم پلی Red Dead Redemption 2

تمام مدت این تریلر هم یک موضوع از ذهن‌مان بیرون نمی‌رود: اینکه بدون شک Red Dead Redemption 2 زیباترین و پرجزییات‌ترین بازی‌ای است که تا به حال دیده‌ایم.

لحظه‌ای درنگ نکنید و تریلر جدید Red Dead Redemption 2 را ببینید.

بازی Red Dead Redemption 2 قرار است در روز ۲۶ اکتبر (۴ آبان) روی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود.

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. محمد

    چه فایده با این قیمت ها چطوری برای بازی هایپ بشیم وقتی بیاد بالای ۱ میلیون قیمتشه

  2. علیرضا

    بالاخره بعد از مدتها شما رو داخل یک ویدیوکست دیدیم .(ویدیو مربوط به ۱۰ سالگی اندروید )

  3. Nameless King

    متاسفانه بال رفتن تعداد بازی های کیفیت معمولا نشونه خوبی نیست…داریم به پایان نسل میرسیم و با توجه به شرایط موجود،بازی کردن از قبل هم برامون سخت تر میشه.
    کسی میدونه چرا بازی برای PC منتشر نمیشه؟Kingdom hearts 3 هم برای PC نمیاد.چرا بعضی از سازنده ها قید فروش رو همچین بازار پر مخاطبی رو میزنن؟

    1. Mr. Mohamad

      یک دلیل به خاطر اینکه بازی های که برای PC میاد به احتمال خیلی زیاد کرک میشه ( حتی قفل Denuvo باشه دیر یاز زود این قفل هم شکسته میشه ) که باعث کاهش فروش بازی میشه، بخصوص کشور هایی که قانون کپی رایت رعایت نمی کنند.
      دلیل دیگه هم میتونه به متفاوت بودن سخت افزار های PC باشه که توسعه دهنده (Developer) بازی برای بهینه سازی (Optimize) نیاز به هزینه بیشتر داره که باعث میشه قید انتشار بازی روی PC بزنه.
      البته احتمالا دلایل دیگه ای هم داره.

  4. مهدی

    اقا توروخدا پادکست برو.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه