تریلر Nightflyers یک سریال علمی-تخیلی ترسناک را به تصویر می‌کشد

۱ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

شاید اسم «جورج آر. آر. مارتین» (George R. R. Martion) با مجموعه‌ی بزرگ «نغمه‌ی آتش و یخ» یا بهتر است بگوییم «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) گره خورده باشد، ولی این نویسنده عمر خود را فقط هم برای نوشتن این رمان‌ها صرف نکرده است. نویسنده‌ی بازی تاج و تخت رمان‌های علمی-تخیلی زیادی هم نوشته است و یکی از این رمان‌ها قرار است به سریال تبدیل شود. به مناسبت نمایشگاه کامیک-کان امسال تریلر تازه‌ای از سریال Nightflyers منتشر شده است؛ سریالی که اقتباسی مستقیم از رمانی به همین نام نوشته‌ی جرج آر. آر. مارتین است.

زمان پخش سریال Nightflyers مشخص نیست، ولی احتمالا پاییز باید منتظر پخش آن باشیم.

وظیفه‌ی تبدیل رمان کوتاه Nightflyers به یک سریال را شبکه‌ی «سای‌فای» (Syfy) برعهده گرفته است. رمان کوتاه Nightflyers یکی از پرافتخارترین نوشته‌های جرج آر. آر. مارتین است. این رمان جوایز متعددی دریافت کرده که یکی از آن‌ها، جایزه‌ی ادبی هیوگو برای بهترین رمان کوتاه است.

رمان Nightflyers قصه‌ی تعدادی دانشمند را تعریف می‌کند که در راستای کشف نژادهای بیگانه، سفری را آغاز می‌کنند. اسم سفینه‌ی فضایی که این دانشمندان را حمل و به اکشتافات آن‌ها کمک می‌کند Nightflyer است. با این حال، مسافران این سفینه از یک موضوع خبر ندارند: اینکه خلبان سفینه‌ی فضایی Nightflyer اساسا یک بیمار روانی است و می‌خواهد تک تک آن‌ها را به کشتن دهد.

سریال Nightflyers

ظاهرا شبکه‌ی تلویزیونی Syfy می‌خواهد خود بینندگان از قصه سر در بیاورند، چون در توضیح سریال حرفی از خلبان سفینه نمی‌زند، ولی می‌توانیم مطمئن شویم که با یک سریال ترسناک طرف هستیم. این شبکه در توضیح سریال Nightflyers نوشته است: «زمین رو به نابودی می‌رود و عده‌ای از دانشمندان ماموریتی را شروع می‌کنند تا بیگانگان را کشف کنند و از آن‌ها کمک بخواهند. با این حال، آن چه در فضا به دنبالش می‌گردند، به ترسناکی چیزی که در سفینه‌ی خودشان وجود دارد، نیست.»

سریال Nightflyers قرار است ترسناک و پر از مکاشفات داستانی مختلف باشد. اگر سازندگان این سریال بتوانند تجربه‌ی خواندن رمان را کم و بیش در سریال تداعی کنند، با مجموعه‌ی شگفت‌انگیزی طرف خواهیم بود.

زمان پخش سریال Nightflyers مشخص نیست. شبکه‌ی تلویزیونی Syfy می‌گوید که پاییز امسال باید منتظر پخش آن باشیم. از طرف دیگر، شرکت نت‌فلیکس هم حقوق پخش بین‌المللی این سریال را در اختیار دارد، در نتیجه شاید با تاریخ‌های مختلفی برای پخش آن مواجه شویم.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: Variety

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه