تریلر معرفی بازی گوسفند دیوانه را ببینید

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

گروه بازی‌سازی مستقل «آوات سافت» از نخستین بازی خود با نام «گوسفند دیوانه» در سبک دونده (Runner) در قالب یک تریلر رونمایی کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط تیم سازنده‌ی بازی، گوسفند دیوانه دوازده مرحله خواهد داشت که چالش‌های مختلفی را پیش روی بازی‌کننده‌ها قرار می‌دهند. تیم سازنده گفته که برای مراحل مختلف بازی آیتم‌های مختلفی طراحی کرده است که بازی‌کننده با جمع‌آوری آن‌ها به قدرت‌های مختلفی از جمله انواع مختلف پرش مجهز خواهد شد. این‌طور که از تریلر بازی برمی‌آید، گوسفند ماجراهای بازی بعد از طی مسافت مشخصی که احتمالا باید بدون برخورد با دشمنان بازی باشد، به قابلیت افزایش سرعت مجهز می‌شود. طبق معمول اکثر بازی‌های دونده هم وقتی از این قابلیت استفاده کنید، گوسفند می‌تواند تمام دشمنان بازی را در طول مسیرش نابود کند.

تیم سازنده گفته که برای مراحل مختلف بازی آیتم‌های مختلفی طراحی کرده است.

عقاب یکی دیگر از قابلیت‌های بازی است که در فاصله‌های زمانی مشخص در اختیار بازی‌کننده قرار می‌گیرد. بازی‌کننده با فعال کردن قابلیت عقاب می‌تواند در یک لحظه تمام دشمنان پیش روی‌اش را نابود کند. البته در بخشی از تریلر هم عناصر سبک سکوبازی به‌چشم می‌خورد. مثل بخشی که گوسفند دیوانه‌ی قصه با پریدن روی سر یک گوسفند دیگر او را از بین ببرد. در این‌جا باید به این نکته هم اشاره کرد که استفاده از ویژگی‌های سبک‌های مختلف خصوصا دونده و سکوبازی در کنار هم می‌تواند گیم‌پلی را در تحت تاثیر خودش قرار بدهد.

این‌طور که از اطلاعات بازی بر می‌آید، سرعت پردازش تصاویر گوسفند دیوانه روی ۶۰ فریم بر ثانیه قفل خواهد بود که این مورد می‌تواند از جمله نکات مثبت بازی باشد. بخشی هم برای ثبت امتیاز بازی‌کننده در نظر گرفته شده است که طبق معمول اکثر بازی‌های این سبک می‌توان از آن برای ثبت رکورد و رقابت با سایر بازی‌کننده‌ها اشاره کرد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تایید تیم آوات سافت گوسفند دیوانه تا پایان امسال از طریق مراکز ارایه دهنده‌ی اپلیکیشن‌ها در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار گرفت. تا این لحظه فقط ساخت نسخه‌ی اندروید بازی تایید شده است. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را مشاهده کنید:

دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar سیاوش

    ما که خداقوت میگیم . . . . ولی انصافا گرافیکش خیلی اولیه و ضعیف نیست ؟

    1. Avatar AMir

      به نظر منم خیلی داغونه
      ایرادات
      ۱ گوسفند فقط پاهاش حرکت میکنه و بدنش انیمیشن خاصی نداره
      ۲ موقعی که روی گوسفند دیگه پرید بهش برخورد نکرد (منظورم اینه که مثل ماریو نبود )
      ۳ صدا گذاریش جالب نبود باید تنوع بیشتری داشته باشه
      ۴ اصلا روی طراحی کار نشده بود گرافیکش خیلی ابتداییه
      ۵ تریلرش جالب نبود اصلا کاملا غیر حرفه ای
      ولی میدونم که نوشتن یک بازی خوب چه قدر زمان میبره و اینم میدونم که همینم سختیه خودش رو دار ولی اگه این مشکلات برطرف بشه بازی خیلی قویی میشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه