تریلر نسخه‌ی پیش از آلفای بازی Unreal Tournament منتشر شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

مجموعه بازی‌های Unreal Tournament از جمله عنوان‌هایی به حساب می‌آیند که در سال‌های گذشته علاقه‌مندان بسیار زیادی داشتند. این مجموعه بازی‌ها که به شکل چندنفره قابل بازی بودند، به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کردند و توانستند به عنوان شناخته شده‌ای در دنیای بازی‌های کامپیوتری تبدیل شوند. به تازگی نسخه جدید این عنوان معرفی شده است.

در نسخه پیش از آلفای بازی Unreal Tournament سه نقشه و دو شخصیت قابل بازی جدید طراحی شده است.

پس از سال‌ها استودیوی بازی‌سازی Epic Games اعلام کرد که در حال ساخت نسخه جدید Unreal Tournament است. به‌تازگی Epic Games تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده است. البته این تریلر مربوط به نسخه پیش از آلفای این بازی می‌شود. در این تریلر شخصیت‌های جدیدی به نام Skaarj و Necris نمایش داده می‌شوند. همچنین مشخص شد که با پیشرفت در بازی آیتم‌های مختلفی در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار می‌گیرد. در مرحله پیش از آلفا سه نقشه طراحی شده یکی از آن‌ها نقشه بازسازی شده Facing Worlds است. در این نسخه ویژگی‌های جدیدی دیده می‌شود که از بین آن‌ها می‌توان به بازی کردن در حالت آفلاین و ماموریت‌های جدید در قسمت آنلاین اشاره کرد.
شرکت Epic Games با منتشر کردن این تریلر، بخش‌هایی از بازی را در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار داد تا بتوانند آن را تجربه کنند. بسیاری از بازی‌کننده‌ها توانستند این بازی که هنوز در مرحله پیش از آلفا قرار دارد را تجربه کنند و با هم مسابقه دهند.
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت Unreal Tournament نسخه پیش از آلفای آن را دانلود کنند.
تریلر منتشر شده از این بازی را در ادامه مشاهده کنید:

 

منبع: Guru3D

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه