تریلر و تصاویر جدید بازی Uncharted: The Lost Legacy را ببینید

۲۴ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سونی تریلر و تصاویر جدیدی از بازی Uncharted: The Lost Legacy منتشر کرد. این بازی در تاریخ ۳۱ مرداد ماه برای پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر آن را مشاهده کنید:

 

ماجراهای این بازی پس از اتفاقات بازی Uncharted 4 رخ می‌دهد و گیمرها دو شخصیت نادین و کلویی را در این بازی مشاهده می‌کنند. نادین شخصیتی بود که برای اولین بار در آنچارتد ۴ آن را مشاهده کردیم و کلویی هم در آنچارتد ۲ حضور داشت. قهرمان اصلی این بازی کلویی خواهد بود که به همراه نادین قصد پیدا کردن یک گنجینه قدیمی را دارند. تریلر جدیدی که از این عنوان منتشر شده سرشار از صحنه‌ّهای سینمایی هیجان‌انگیز است که قطعا برای بسیاری از گیمرها جذاب خواهد بود. گیم‌پلی بازی از ویژگی‌های داینامیک بسیار زیادی تشکیل شده که این موضوع را در مبارزه‌ها و گشت و گذار در محیط مشاهده خواهید کرد. همچنین معماهای مختلفی هم برای بازی طراحی شده‌اند. گفته شده آنچارتد جدید از گرافیک بسیار خوبی هم بهره می‌برد که قطعا همه را تحت تاثیر قرار میدهد.

در این بازی دیگر خبری از نیتن دریک، قهرمان معروف این مجموعه بازی‌های نیست و گیمرها ماجراهای کاملا جدیدی را تجربه خواهند کرد.

 

منبع: Gematsu
E3-2017-Ad

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    شاهکار جدید از سونی در راه هست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه