گیم‌پلی Far Cry 5 را در تریلر جدید آن ببینید

۲۶ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

قسمت جدید مجموعه بازی‌های فار کرای قرار بود در بهمن ماه وارد بازار شود، ولی شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت اخیرا تاریخ عرضه‌ی بازی را دو ماهی به عقب انداخت. با این حال، یوبی‌سافت تریلر جدیدی از «فار کرای ۵» (Far Cry 5) منتشر کرده است تا خیال‌مان را از کیفیت بازی راحت کند. این طور که به نظر می‌رسد، قرار است با یکی از بهترین بازی‌های این مجموعه طرف باشیم.

فار کرای ۵ در روز هفتم فروردین سال آینده روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

یوبی‌سافت دو تریلر جدید از فار کرای ۵ منتشر کرده است. تریلر اول سینمایی است، ولی در عین حال مکانیک همکاری بازی را به خوبی نشان می‌دهد. از طرفی می‌توانیم در این تریلر سینمایی، ضدقهرمان بازی و فرقه‌ی او را که قرار است با او مبارزه کنیم، ببینیم.

اسکرین‌شات Far Cry 5

تریلر دوم منتشر شده، تمام و کمال روند بازی را به تصویر می‌کشد. می‌توانیم در این ویدیو به خوبی با سیستم‌های بازی و روند آن آشنا شویم. سلاح‌های بازی، ساختار مراحل آن، نحوه‌ی کمک گرفتن و کمک کردن دیگر شخصیت‌ها و هم‌چنین انجام ماموریت‌ها، در ویدیوی منتشر شده از سوی یوبی‌سافت نشان داده می‌شوند.

فار کرای ۵ در یکی از ایالت‌های امریکای امروزی اتفاق می‌افتد. اگر می‌خواهید از قصه‌ی بازی بیشتر بدانید، می‌توانید صحبت‌های کارگردان بازی را در پیش‌نمایش فار کرای ۵ بخوانید.

قرار است فار کرای ۵ در روز هفتم فروردین سال آینده روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود. دو تریلر جدید منتشر شده را در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم.

 

تریلر سینمایی:

تریلر روند بازی:

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

دانلود گیم‌پلی با کیفیت Full HD

برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از اینجا ثبت‌نام کنید:

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه