تریلر Death Stranding بخشی از بازی نهایی است

۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر هیدئو کوجیما و بازی‌های‌اش را بشناسید، احتمالا می‌دانید که این کارگردان، توانایی بالایی در ساخت تریلرهای درست و درمان دارد؛ طوری که او حتی کارگردانی تریلر بازی‌هایی که خودش نساخته را هم به دست گرفته و نتیجه‌ای شگفت‌انگیز ارایه داده است. با این حال، کوجیما مدام در حال انجام تغییر در بازی‌های‌اش است؛ یعنی احتمال اینکه صحنه‌هایی که در تریلر نشان می‌دهد، هیچ جای بازی‌اش وجود نداشته باشند، کاملا وجود دارد. کوجیما اخیرا گفته است که تریلر Death Stranding دقیقا صحنه‌ای از بازی است.

تمام اطلاعات مربوط به بازی Death Stranding را از اینجا بخوانید.

هیدئو کوجیما این حرف را در مصاحبه‌ای که به مناسبت نمایشگاه کامیک‌کان داشته زده است. در مصاحبه‌ی طولانی او، خالق مجموعه بازی‌های متال گیر هم‌چنین لوگوی استودیوی‌اش را در قالب یک ویدیو نشان داده است. ویدیویی که در زیر می‌بینید، احتمالا قرار است در اول بازی‌های‌اش و برای معرفی اسم استودیوی Kojima Productions پخش شود:

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌البته کوجیما فراموش نکرد تا به این موضوع اشاره کند که لوگوی‌شان و آدمک آن‌ها، هیچ ربطی به بازی Death Stranding ندارد. از روی آدمک استودیوی کوجیما پروداکشنز یک مجسمه هم ساخته‌آند که می‌توانید آن را در پایین ببینید. این مجسمه چراغ‌های ال‌ای‌دی دارد و روشن می‌شود.

ludens_1000toys_3.0 ludens_1000toys_5.0 ludens_1000toys_6.0 ludens_nendoroid.0 ludens_nendoroid_2.0

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بازی Death Stranding در حال حاضر به تهیه‌کنندگی سونی و به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن۴ ساخته می‌شود. البته قرار است نسخه‌ای از این بازی، برای رایانه‌های شخصی هم عرضه شود.

منبع: VG247

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه