ترین‌های جشنواره شگفت‌انگیز با دمای بالای سال ۹۸

۵ مرداد ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه
شگفت انگیز با دمای بالا

از روز پنجم تا هفتم مرداد ماه امسال دیجی‌کالا جشنواره‌ی فروش فوق‌العاده‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» را برگزار خواهد کرد. در این جشنواره هزاران کالا از دسته‌های مختلف با تخفیف‌های متنوع تا ۷۰٪ عرضه خواهند شد. به همین مناسبت نگاهی انداختیم به لیست کالاهای فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا و کالاهای شاخص با چند صفت «ترین» را از بین آن‌ها انتخاب کردیم. در ادامه با این ترین‌ها آشنا می‌شوید.

هزاران کالا با تخفیف شگفت‌انگیز در انتظار شماست!

در جشنواره‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» می‌توانید هزاران محصول از دسته‌بندی‌های مختلف  را با تخفیف‌های شگفت‌انگیز از دیجی‌کالا بخرید؛ محصولات سوپرمارکتی تا ۳۵٪ تخفیف، محصولات آرایشی و بهداشتی تا ۳۰٪ تخفیف، تجهیزات خانه و آشپرخانه تا ۴۵٪ تخفیف، وسایل سرگرمی و سفر تا ۴۵٪ تخفیف، پوشاک و اکسسوری تا ۵۰٪ تخفیف و کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی تا ۴۵٪ تخفیف خواهند داشت.

محصولاتی که در این مطلب معرفی می‌کنیم برخی از کالاهای پرطرفدار دیجی‌کالا هستند. برخی از این کالاها در طول جشنواره با تخفیف عرضه می‌شوند. علاوه بر این، می‌توانید تا پایان روز ۷ مرداد برای محصولاتی که جزو تخفیف‌های ویژه‌ی جشنواره نیستند هم از کدهای تخفیف هیجان‌انگیز استفاده کنید.

اگر هیچ یک از این پیشنهادها را نپسندید، می‌توانید در روزهای جشنواره به سایت دیجی‌کالا مراجعه کنید و از میان هزاران کالای شگفت‌انگیز، کالای مورد علاقه‌ی خود را بیابید. حتما محصولی پیدا خواهید کرد که شما را هیجان‌زده کند.

ورود به سایت دیجی‌کالا

محبوب‌ترین

Mi band 2

این عنوان به یک گجت پوشیدنی تعلق می‌گیرد. مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 2 محبوب‌ترین کالا نزد مشتریان دیجی‌کالاست. تا کنون نزدیک به ۲۳۰۰ نظر برای این کالا در صفحه محصول آن نوشته شده است و بیش از ۹۹۹ خریدار این محصول خرید آن را به بقیه پیشنهاد داده‌اند. شاید راز چنین محبوبیتی در کیفیت ساخت این محصول باشد. شیائومی که در سال‌های اخیر به یکی از پرطرفدارترین برندها تبدیل شده است، اهمیت زیادی به کیفیت ساخت و طراحی محصولات خود می‌دهد. مچ‌بند هوشمند Mi Band 2 تعداد قدم‌های شما را می‌شمرد، ضربان قلب را محاسب می‌کند، تماس‌های تلفنی یا نوتیفیکیشن‌ها را اطلاع می‌دهد و کلی کار دیگر انجام می‌دهد. چنین وسیله‌ای باید همواره همراه کاربر خود باشد و جدا کردن آن از دست به دلایل گوناگون آزار دهنده است. شیائومی به این مورد توجه کرده و محصول خود را به گونه‌ای طراحی کرده که خیلی زود با آن احساس راحتی کنید. این مچ‌بند در برابر آب مقاوم است و نیازی نیست هنگام شستن دست‌ها آن را جدا کنید. اما شاید مهم‌ترین ویژگی می‌بند ۲ ظرفیت باتری آن باشد. اگر یک بار این مچ‌بند را شارژ کنید تا حدود یک ماه از شارژ کردن مجدد آن بی‌نیاز خواهید بود. بندهای سیلیکونی و فلزی متنوعی که برای این مچ‌بند طراحی شده بر جذابیت‌های آن افزوده و با تهیه این بندها می‌توانید مچ‌بند خود را با نوع پوشش خود هماهنگ کنید.

خرید محصول از دیجی‌کالا

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

عجیب‌ترین

سنگ پای برقی

هزاران کالا در جشنواره شگفت‌انگیز با دمای بالای امسال وجود دارند و حتما بین این تعداد کالا، کالایی وجود دارد که به نظرتان کمی عجیب باشد. اما احتمالا یکی از عجیب‌ترین این کالاها برای بسیاری از افراد سنگ‌پای برقی باشد! سنگ‌پا به صورت سنتی از سال‌ها پیش در تمام خانه‌های ایرانی وجود داشته و همه ما حتی اگر به صورت مرتب از آن استفاده نکنیم، تجربه استفاده از آن را داشته‌ایم. قرار گرفتن کلمه «برقی» در کنار نام چنین محصول سنتی در برخورد اول بسیار عجیب است. اما اگر با ویژگی‌های این محصول بیشتر آشنا شوید خواهید دید که با محصولی بسیار کاربردی مواجه هستید. سنگ‌پای برقی شول یک غلتک دارد که به کمک موتور این دستگاه می‌چرخد. این غلتک ذرات ریز کریستالی دارد که سلول‌های مرده را از کف و پاشنه پا جدا می‌کند و به لطافت و سلامت پا، این قلب دوم ما، کمک می‌کند. این سنگ‌پا با ۴ باتری قلمی کار می‌کند و غلتک آن به راحتی قابل تعویض است.

خرید محصول از دیجی‌کالا

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

کالایی یافت نشد

بامزه‌ترین

تشک بادی اینتکس

تابستان است و فصل آب‌تنی در استخر و دریاچه‌های اطراف شهر. محصولی که عنوان با مزه‌ترین کالای جشنواره را به خود اختصاص داده یک تشک بادی آناناسی است.برند اینتکس یکی از بزرگترین و معروف‌ترین برندهای تولید کننده لوازم بادی است و تشک‌های بادی خود را با استفاده از مواد PVC و چاپ با کیفیت تولید می‌کند. این تشک بادی می‌تواند بهترین انتخاب شما برای رفتن به استقبال تابستان شگفت‌انگیز باشد.

خرید محصول از دیجی‌کالا

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

بزرگ‌ترین

یخچال ساید بای ساید

بخش کالاهای بزرگ و لارج آیتم دیجی‌کالا بیشتر شامل لوازم خانگی می‌شود. یخچالف لباس‌شویی، اجاق گاز و موارد مشابه کالاهای بزرگ و سنگین محسوب می‌شوند. البته کالاهای بزرگ دیگری غیر از لوازم آشپزخانه نیز وجود دارند که به عنوان مثال پیانوهای دیجیتال نمونه‌ای از آن‌هاست. در جشنواره امسال کالاهای مختلفی از دسته کالاهای لارج‌آیتم وجود خواهند داشت که در بین آن‌ها یخچال فریزر سامسونگ مدل HM34 با ۱۲۳ کیلوگرم وزن و ۱۷۸ سانتی‌متر ارتفاع عنوان بزرگ‌ترین کالای جشنواره را کسب می‌کند. این یخچال فریزر سایدبای‌ساید ۳۳۲ لیتر گنجایش دارد و فضای زیادی برای نگهداری مواد غذایی برای خانواده‌های پرجمعیت فراهم می‌کند. این یخچال سیستم خنک کننده‌ی دوگانه Twin Cooling و جریان برودتی یکنواخت Multi Flow دارد و توانسته رده مصرف انرژی A+ را به دست اورد.

خرید محصول از دیجی‌کالا

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

سبک‌ترین

دستبند سیلیکونی

در نقطه مقابل یخچال غول‌پیکر هیتاچی یک دستبند سیلیکونی فوق‌العاده سبک قرار می‌گیرد. دستبند سیلیکونی اسمارت تنها ۰.۴ گرم وزن دارد و سبک‌ترین کالا در میان تمام کالاهای جشنواره امسال است. این دستبند سلیکونی در رنگ‌های مختلف ساخته شده است و هم خانم‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند و هم آقایان. قطر داخلی این دستبند ۶.۵  سانتی‌متر است و با این که بسیار سبک است، مقاومت بسیار خوبی دارد. دستبند سیلیکونی جنس بسیار نرمی دارد و با داشتن آن دیگر نیاز نیست نگران خطر باز شدن قفل، افتادن و حتی خیس شدن دستبندتان باشید و با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

خرید محصول از دیجی‌کالا

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

به درد بخورترین

پنکه

در این روزهای گرم تابستانی شاید به درد بخورترین کالا یک پنکه باشد که تحمل این گرما را کمی راحت‌تر کند. پنکه مایدیا مدل FS40-13VR جزو کالاهای شگفت‌انگیز جشنواره شگفت‌انگیز با دمای بالا سال ۹۷ است. نوع وزش باد این پنکه در سه حالت نرمال، طبیعی و بی‌صدا قابل تنظیم است و می‌توان این حالت‌ها را از پنل روی پنکه یا به کمک ریموت کنترل آن و از راه دور تنظیم کرد. اگر گرمای این روزهای تابستان شما را هم کلافه کرده، بد نیست در جشنواره شگفت‌انگیز با دمای بالا نگاهی به این پنکه و سایر پنکه‌ها بیندازید.

خرید محصول از دیجی‌کالا

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه