تصاویری از تنوع رنگی گلکسی S7 به بیرون درز کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

رندرهایی از گوشی گلکسی S7 به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد این گوشی در دو رنگ تولید می‌شود.

مدتی است که اخبار درست و نادرست زیادی درباره‌ی گوشی‌های جدید سامسونگ، گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge منتشر می‌شود و هرچه به تاریخ رونمایی و عرضه‌ی آن نزدیک می‌شویم، بازار اطلاعات و شایعه‌ها داغ‌تر می‌شود.

روز گذشته Evleaks@ تصاویری از گوشی سامسونگ گلکسی S7 Edge منتشر کرده بود که نشان می‌داد این گوشی در سه رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای در دست تولید است. همان منبع خبری، امروز تصاویر لو رفته‌ای از رندر گوشی گلکسی S7 را روی اینترنت پخش کرده که آن را در دو رنگ مشکی و طلایی به تصویر کشیده است.

علاوه بر تنوع رنگی، به نظر می‌رسد که سامسونگ یک جلای براق حسابی هم روی گوشی‌ها درآورده است؛ ضمن این‌که شاید قصد داشته باشد این گوشیها را به رنگ‌های دیگری هم عرضه کند؛ رنگ‌های خاصی مانند سبز زمردی یا آبی فیروزه‌ای. بعید هم نیست که تعداد محدودی مانند سری Iron Man Galaxy Edge تولید کند.

Samsung-galaxy-S7-color-render

بر اساس اخبار منتشر شده از منابع خرده‌فروشی، اولین سری از این گوشی‌ها در تاریخ ۲۰ اسفند وارد بازار جهانی می‌شود؛ و هر کاربری که بین تاریخ ۳۰ بهمن تا ۱۹ اسفند یکی از این گوشی‌های گلکسی S7 یا S7 Edge را پیش‌خرید کند، به همراه سفارش‌اش یک دستگاه هدست واقعیت مجازی Gear VR هم دریافت خواهد کرد.

بر اساس جمع‌بندی تمام اخبار و شایعه‌هایی که تا به این ساعت درباره‌ی گلکسی‌های جدید منتشر شده، این محصولات تا حد زیادی از لحاظ ظاهری شبیه به گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge هستند، پشت‌شان کمی شبیه به نوت ۵ منحنی است، قاب منیزیمی دارند، باتری آنها تا دو روز دوام می‌آورد، دوربین‌شان به طور قابل توجهی ارتقا پیدا کرده، ضدآب هستند و درگاه کارت حافظه دارند.

Samsung-galaxy-S7-color-render-golden

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    فوق العاده . . .

  2. Avatar علی جوادی

    مگه بهتر از اینم میشه؟؟؟
    فقط طراحی و زیبایی یک موبایل در سری اج سامسونگ خلاصه میشه و بس

  3. Avatar (Ali S(asobhani99@gmail.com

    خیلی عالیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه