تصاویر جاسوسی مدل جدید مرسدس‌ AMG GT 4 لو رفت

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به تازگی تصاویری جاسوسی لو رفته که به مدل ۲۰۱۹ مرسدس آ.ام.گ GT4 نسبت داده اند. اگرچه بیشتر نمای خودرو با برچسب پوشیده شده اما در نمای جلو، می‌توانیم چراغ‌های نسبتا کشیده و زاویده دار و جلو‌پنجره‌ی عریض دیده می‌شود.

اگر یادتان باشد، خرداد امسال تصاویری از همین مدل لو رفت که تصور می‌شد پروتوتایپی از مدل ۲۰۲۰ این اتومبیل باشد. خودرویی که از کانسپت سدان AMG GT در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۷ الهام گرفته بود. هم‌چنین بر اساس تصاویر می‌توانستیم متوجه طراحی فست‌بک این خودرو شویم که ظاهری شیک و متفاوتی نسبت به رقبا می‌دهد.

همین ویژگی باعث می‌شود تا در بادی استایل نمای پشتی، به یاد مرسدس‌بنز CLS با طراحی فست‌بک بیفتیم. طراحی بدنه با خطوط منحنی و سیال باعث بالا بردن آیرودینامیک مرسدس AMG GT 4 می‌شود. در تصویر زیر می‌توانید رندر نمای پشتی این اتومبیل را ببینید.

احتمال می‌رود مرسدس از یک پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خورجینی تویین توربو برای این مدل ویژه استفاده کند؛ پیشرانه‌ای که ۴ لیتر حجم دارد و می‌تواند قدرتی در حدود ۵۰۰ اسب‌بخار تولید کند. یک موتور برقی در قسمت پشتی این خودرو تعبیه شده که می‌تواند توان کلی این خودرو را به ۸۰۵ اسب‌بخار برساند. احتمال می‌رود نیروی محرکه این خودرو به چرخ‌های عقبی توزیع شود. به نظر می‌رسد که مرسدس AMG GT4 یک خودروی قدرتمند با طراحی لوکس و مجلل باشد.

آیا شما طرفدار سبک طراحی جدید مرسدس‌بنز هستید یا مدل‌های قدیمی‌تر را بیشتر می‌پسندید؟

منبع: MotorAuthority
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه