تصاویر جدید ثابت می‌کنند آیفون ۶s از مدل‌ قبلی ضخیم‌تر است

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از موضوعاتی که اپل علاقه‌ی زیادی به آن دارد، کم کردن ضخامت در محصولات تولید شده‌ی این شرکت است. پیش از این شایعه‌های مبنی بر این‌که آیفون ۶s و ۶s پلاس ضخامت بیش‌تری نسبت به نسل قبل دارد، منتشر شده بود.

وب‌سایت MacRumors با استفاده از یک ابزار اندازه‌گیری دیجیتال ضخامت آیفون ۶s شرکت اپل را اندازه‌گیری کرده و تصاویری از آن منتشر کرده است.

این در حالی است که وب‌سایت MacRumors هم به‌تازگی با استفاده از یک ابزار اندازه‌گیری دیجیتال، ضخامت آیفون ۶s را محاسبه کرده است. این وب‌سایت همچنین تصاویر آیفون ۶s اپل را منتشر کرده است. این تصاویر شایعه‌ها در مورد ضخیم‌تر شدن آیفون ۶s را تایید می‌کنند.

براساس این تصاویر، ضخامت آیفون ۶s شرکت اپل ۷.۰۸ میلی‌متر است که نسبت به آیفون ۶ این شرکت ۰.۲ میلی‌متر افزایش یافته است. همچنین ضخامت آیفون ۶ پلاس اپل ۷.۱ میلی‌متر بود و براساس این اندازه‌گیری‌ها ضخامت آیفون ۶s پلاس به ۷.۳ میلی‌متر افزایش خواهد یافت.

طول آیفون ۶ اپل ۱۳۸.۱ میلی‌متر و عرض آن ۶۷ میلی‌متر بود. این در حالی است که براساس گزارش‌های منتشر شده طول آیفون ۶s این شرکت ۱۳۸.۱۹ میلی‌متر و عرض آن ۶۷.۶۸ میلی‌متر خواهد بود.

apple-2

به‌نظر می‌رسد علت ضخامت بیش‌تر در این نسل، استفاده از تکنولوژی فورس‌تاچ باشد. تکنولوژی فورس‌تاچ در زیر صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد و امکان تشخیص فشارهای کم یا زیاد دست کاربر را به گوشی اضافه می‌کند. این قابلیت، به دستگاه اجازه می‌دهد که بر اساس میزان فشار وارد شده، عملکردهای متفاوتی از خود نشان دهد. به‌عبارت دیگر با استفاده از این تکنولوژی، صفحه نمایش تفاوت میان یک لمس معمولی و لمس محکم‌تر را تشخیص می‌دهد.

apple-1

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه