تصاویر جدید از مچ‌بند ورزشی Gear Fit 2 سامسونگ لو رفت

۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به احتمال زیاد مچ‌بند ورزشی Gear Fit 2 شرکت سامسونگ در اواخر خرداد ماه راهی بازار خواهد شد. در حالی که سامسونگ تا این لحظه اطلاعاتی از محصول جدید خودش منتشر نکرده، تصاویری مختلفی از آن به بیرون درز کرده بودند. حتی به نظر می‌رسد که این محصول در کنار هدست‌های جدیدی راهی بازار خواهند شد.

امروز هم با تصاویر دیگری از این مچ‌بند ورزشی مواجه شدیم. تصاویری که نشان می‌دهند می‌توان از این محصول استفاده کرد. به همین دلیل می‌توانیم منتظر باشیم که در روزهای آینده سامسونگ مچ‌بند جدیدش را به شکل رسمی معرفی و راهی بازار کند.

gear-fit-2

مچ‌بند Gear Fit 2 در رنگ‌های مشکی، سفید و صورتی عرضه می‌شود.

از ویژگی‌های جدید Gear Fit 2 می‌توان به نشان دادن مسیر دویدن کاربران روی نقشه اشاره کرد. این مچ‌بند به یک سنسور GPS مجهز شده که می‌تواند موقعیت کاربران را روی نقشه مشخص کند. از دیگر سنسورهای این محصول می‌توان به سنسور تشخیص میزان ضربان قلب اشاره کرد. مچ‌بند جدید سامسونگ به گام شمار هم مجهز شده و به کاربران می‌گوید که در زمان راه رفتن چه میزان کالری مصرف کرده‌اند.

مچ‌بند Gear Fit 2 از یک صفحه نمایش ۱.۸۴ اینچی AMOLED و ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. به احتمال زیاد می‌توان این محصول را در رنگ‌های مشکی، سفید و صورتی خرید.

‌‌‌‌‌

منبع: Sam Mobile

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar پارس تینا

    آیا دیجی کالا این محصول رو ارائه میکند؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه