تصاویر جدید از گوشی‌های Pixel گوگل لو رفتند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل هفته‌ی آینده از دو گوشی Pixel و Pixel XL رونمایی می‌کند. گوشی‌هایی که جایگزین سری نکسوس می‌شوند و توسط شرکت HTC ساخته شده‌اند. در حالی که قبلا تصاویر و اطلاعات مختلفی از این گوشی‌ها لو رفته بودند، امروز با یکسری تصویر جدید مواجه شدیم.

در تصویر جدیدی که از گوشی Pixel منتشر شده، رابط کاربری اندروید ۷.۱ به خوبی مشاهده می‌شود. لازم به ذکر است که گوگل هنوز اندروید ۷.۱ را به شکل رسمی معرفی نکرده و به احتمال زیاد Pixelهای جدید با این سیستم عامل راهی بازار می‌شوند.

گوشی‌های Pixel با اندروید ۷.۱ راهی بازار می‌شوند.

تا اینجای کار مشخص شده که گوشی Pixel از صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت Full HD بهره می‌برد و گوشی Pixel XL هم با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی  QHD راهی بازار می‌شود. در بخش دیگری از شایعات گفته شده که این دو تلفن همراه هوشمند با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ یا ۸۲۱ و ۴ گیگابایت رم معرفی می‌شوند. به احتمال زیاد دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو دارند و از ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردارند. قبلا در شایعات به این موضوع اشاره شده بود که این دو تلفن همراه هوشمند از استاندارد IP53 بهره می‌برند که باعث شده تا حدودی در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم باشند.

در ادامه می‌توانید چند رندر دیگر که از این گوشی‌ها منتشر شده را هم ببینید:

gsmarena_002 gsmarena_003

منبع: venturebeat

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه