تصاویر جدیدی از گوشی آنر X10 قبل از عرضه رسمی منتشر شد

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
گوشی آنر X10

گوشی آنر X10 قرار است ۳ روز دیگر معرفی شود اما خوشبختانه روز گذشته تصاویری واقعی از این محصول در رنگ‌های آبی، مشکی و نارنجی منتشر شد تا بتوانیم طراحی و شکل ظاهری آن را به طور کامل مشاهده کنیم.

آنر X10 از بدنه شیشه‌ای بهره می‌برد و روی پنل پشتی آن نیز سه دوربین تعبیه شده و مانند بسیاری از گوشی‌های دیگر، این دوربین‌ها درون ماژول بزرگی قرار گرفتند که در سمت چپ-بالای پنل نصب شده است. در کنار این سه دوربین یک خط صاف کشیده شده که فلش LED و نوشته «Super Night Vision» در طرف دیگر آن به چشم می‌خورد.

همچنین می‌توان در زیر سومین دوربین، نوشته «AI» را مشاهده کرد که به معنای هوش مصنوعی است. در زیر ماژول بزرگ این گوشی باز هم یک نوشته وجود دارد که نشان می‌دهد دوربین اصلی آنر X10 از فناوری فیلتر رنگ‌های RYYB (قرمز، زرد، زرد، آبی) بهره می‌برد. به لطف شایعاتی که اخیرا منتشر شدند می‌دانیم این گوشی به یک دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که در کنار آن یک سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید ۱۲۰ درجه و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز حضور خواهند داشت.

گوشی آنر X10

بیشتر بخوانید: تصاویر رسمی گوشی آنر ۱۰X 5G به همراه مشخصات فنی آن منتشر شد

تصاویری که روز گذشته منتشر شد، پنل جلوی این گوشی را به تصویر نکشید اما تصاویر رسمی از آن نشان می‌دهد نماینده جدید آنر بدون هیچگونه حاشیه‌ای درون نمایشگر و با دوربین سلفی پاپ آپ با سنسوری به بزرگی ۱۶ مگاپیکسل راهی بازار خواهد شد.

دیگر مشخصات فنی این گوشی شامل، نمایشگر ۶.۶۳ اینچی LCD، تا ۶/۱۲۸ و ۶/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و رم، حسگر اثر انگشت ادغام شده با کلید پاور در بخش کناری دستگاه، باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و البته شارژر ۲۲.۵ واتی سریع می‌شود که در کنار پردازنده بسیار قدرتمند کایرین ۸۲۰، تجربه بسیار خوبی از کار با یک گوشی میان‌رده را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که بکارگیری پردازنده کایرین ۸۲۰ یعنی گوشی آنر X10 از مودم ۵G نیز بهره‌مند خواهد بود.

گوشی آنر X10

آنر همچنین قصد دارد در تاریخ ۲۰ مه (۳ روز دیگر، ۳۱ اردیبهشت) از نسخه پرو این محصول نیز رونمایی کند که به نظر می‌رسد با نمایشگر ۹۰ هرتزی، دوربین پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی ۵ برابری اپتیکال و پشتیبانی از شارژر بی‌سیم ۲۰ واتی راهی بازار می‌شود. این در حالی است که در دیگر بخش‌ها هیچ تفاوتی بین مدل استاندارد و پرو وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: گوشی آنر ۱۰X 5G با نمایشگر ۹۰ هرتزی راهی بازار خواهد شد

منبع: gsmarena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. مقدم

    انرx10»مبلغ ۴۵۰۰هزارتومن کجاش قیمت مناسبه!!

  2. سینا ابراهیم زاده

    قربان تصویر اول گوشی سمت راستی به رنگ مشکی گوشه پایین سمت راستش فیلت نداره چرا ؟! فتوشاپه ؟! یا چی ؟! قشنگ تخته و منحنی نیستش !

    1. سلام دوست عزیز. ممنون بابت توجهتون. خیر فتوشاپ نبود و اصلاح شد.

  3. nimma

    آنر میان رده هاشم شکل پرچمداره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه