موتورولا +Edge را در این رندرهای جذاب تماشا کنید!

۲۷ اسفند ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
موتورولا +Edge

اگرچه موتورولا از برنامه خود برای عرضه گوشی پرچم‌دار در سال جاری خبر داده بود، اما تا کنون تصاویری منتشر نشد که از تمامی زوایا به نمایش این گوشی بپردازد تا اینکه امروز به لطف ایوان بلس، افشاگر معروف حوزه تکنولوژی، توانستیم موتورولا +Edge را به بهترین شکل ممکن تماشا کنیم.

چند سالی است که موتورولا پرچم‌داری را روانه بازار نکرده و جای محصولی از این شرکت در بین رقبا بسیار خالی است! خوشبختانه امسال بالاخره می‌توانیم شاهد رونمایی از چنین محصولی باشیم که موتورولا آن را +Edge می‌نامد.

امروز ایوان بلس تصاویر جدیدی از این گوشی در تمامی زوایا منتشر کرد و بالاخره می‌توانیم این گوشی را به صورت کامل تماشا کنیم. شکل گوشی از جلو تقریبا شبیه به گلکسی اس ۲۰ پلاس با اندکی حاشیه بیشتر است که دوربین سلفی آن در سمت چپ قرار گرفته، اما در پنل پشتی اوضاع کاملا متفاوت است! در دوره‌ای که شرکت‌ها تصمیم گرفتند دوربین گوشی‌های خود را در ماژول مربعی‌ شکل یا دایره‌ای قرار دهند، موتورولا تصمیم گرفت آن‌ها را به صورت عمودی زیر هم ردیف کند و در حقیقت به این صورت پنل پشتی زیباتر هم شده!

موتورولا +Edge از یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با کیفیت +FHD بهره می‌بر و همانطور که گفته شد دوربین سلفی آن در سمت چپ نمایشگر و در حفره‌ای بسیار کوچک قرار گرفته. همچنین نمایشگر به صورت آبشاری طراحی شده‌ و این مسئله شاید طرفداران زیادی نداشته باشد اما نمای گوشی را بسیار جذاب‌تر کرده.

موتورولا +Edge
موتورولا +Edge

روز گذشته تصاویری از موتورولا Edge، نسخه ارزان‌تر این گوشی، منتشر شد که در آن گوشی نیز شاهد بکارگیری نمایشگر آبشاری بودیم که میزان خمیدگی آن با مدل پلاس برابر بود. اگرچه میزان این خمیدگی زیاد است، اما رندرها بار دیگر نشان می‌دهند که در سمت راست دستگاه و روی همان اندک فریم باقی‌ مانده، کلیدهای پاور و کنترل صدا قرار گرفته‌اند!

در بخش پشتی نیز شاهد استفاده از یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی هستیم! به نظر می‌رسد موتورولا قصد دارد پرچم‌دار خود را بدون هیچگونه نقطه ضعفی راهی بازار کند تا نشان دهد همچنان می‌تواند در تمامی بخش‌ها پا به پای پرجم‌دارهای دیگر پیش برود. در کنار این دوربین قدرتمند، یک سنسور فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی ۳ برابری اپتیکال و یک فلش نیز قرار گرفته که به کمک هم وظیفه ثبت تصاویر در موتورولا +Edge را بر عهده دارند.

در بخش مرکزی گوشی شاهد لوگوی معروف موتورولا هستیم که طبق خبرهای اخیر توسط یک نوار LED احاطه شده تا در صورت دریافت اعلانات روشن شود. یکی از بهترین قابلیت‌های این گوشی اما که شاید در کمتر پرچم‌داری شاهد آن باشیم، حضور جک ۳.۵ میلی‌متری است که در بالای قاب تعبیه شده. در بخش زیرین دستگاه نیز شاهد حضور اسلات سیم‌کارت، USB-C و بلندگو هستیم.

موتورولا +Edge از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه ۱۲ گیگابایت رم، پشتیبانی از اینترنت ۵G با بهره‌مندی از سیگنال موج میلی‌متری و باتری به بزرگی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. این مشخصات برای مقابله با بزرگ‌ترین پرچم‌دارهای بازار نظیر گلکسی اس ۲۰ اولترا نسخه ۱۶ گیگابایتی کافی نیست اما برای پایین نگه داشتن قیمت و در عین حال ارائه محصولی با کیفیت و قدرتمند، فراتر از کافی به نظر می‌رسد!

منبع: gsmarena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه