تصاویر خود را به بهترین شکل در اینستاگرام نمایش دهید

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
اینستاگرام-اسنپسید

اینستاگرام به‌تازگی چند ابزار جدید برای ویرایش تصویر به برنامه‌اش اضافه کرده که آن را قدرتمند‌تر از همیشه ساخته است. اما هنوز این ابزارها برای آن دسته از کاربرانی که علاقه‌ی زیادی به ویرایش تصویر دارند، کافی نیستند. خوشبختانه تعداد بسیار زیادی برنامه‌ی ویرایش تصویر وجود دارد که کیفیت تصویر شما را بهتر می‌کند یا به شما اجازه می‌دهد قبل از آپلود تصویرتان، ویژگی‌های جدیدی مثل متن یا برچسب به آن اضافه کنید. از میان این برنامه‌ها تعدادی از آن‌ها از محبوبیت بیشتری در میان کاربران برخوردار هستند که قصد داریم آن‌ها را معرفی کرده و شرح مختصری از آن‌ها ارایه دهیم.

 

Whitagram

این برنامه مختص سیستم عامل iOS‌ است. اگر می‌خواهید یک تصویر مستطیلی را به‌صورت کامل و بدون قیچی شدن آن به شکل مربع منتشر کنید، «وایتاگرام» (Whitagram) را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تصویر خود را در ابعاد اصلی آن آپلود کنید، به این صورت که تصویر شما را در یک قالب مربعی با رنگ پس‌زمینه‌ی سفید قرار می‌دهد. البته شما می‌توانید از میان رنگ‌های موجود، رنگ موردنظر خود را برای پس‌زمینه انتخاب کنید.

 

اینستاگرام۱

 

Pic Stitch

«پیک استیچ» (Pic Stitch) را می‌توان در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS استفاده کرد. می‌خواهید تصاویرتان را کنار هم قرار داده و یک کلاژ ایجاد کنید؟ مشکلی نیست. برنامه‌ی «پیک استیچ» به شما اجازه می‌دهد که تصاویر مختلف را درون تصویر اصلی کنار هم قرار دهید و برای آن‌ها قاب هم بگذارید. این برنامه ۳۲ قالب متفاوت کلاژ ارایه ‌می‌دهد. همچنین می‌توانید با ویژگی‌های بیشتری مثل الگوها و سایه‌ها تصویر خود را تزیین کنید.

 

اینستاگرام۲

 

VSCO Cam

این برنامه هم در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل استفاده است. وب‌سایت The Verge این برنامه را بهترین برنامه‌ی ویرایش تصویر برای آیفون معرفی کرد و قطعا هم درست گفته، چرا که «وسکو کم» (VSCO Cam) یکی از بی‌نظیرترین برنامه‌های ویرایش تصویر است که توسط بسیاری از عکاسان حرفه‌ای هم استفاده می‌شود. این برنامه ۱۰ فیلتر رایگان ارایه می‌دهد. همچنین اسلایدرهایی برای تنظیم هرچیزی از دمای رنگ گرفته تا سایه‌روشن‌ها در اختیار کاربر می‌گذارد—مشابه ویژگی‌هایی که اینستاگرام به‌تازگی معرفی کرده اما کمی ظریف‌تر و با ریزه‌کاری بیشتر. علاوه بر این، امکان خرید هم در برنامه وجود دارد که تعداد ۳۸ فیلتر را به قیمت ۶ دلار ارایه می‌دهد؛ هرچند که فیلترهای رایگان، بسته به نیاز شما کفایت می‌کنند و بسیار عالی هستند. اعمال این فیلترها هر تصویری را به یک تصویر هنری تبدیل می‌کند. نصب این برنامه به‌شدت به افراد علاقه‌مند به ویرایش تصویر توصیه می‌شود.

 

اینستاگرام۳

 

Quick

برنامه‌ی ساده‌ی «کوییک» (Quick)هم مثل برنامه‌ی اول، مختص سیستم عامل iOS است. این برنامه به شما اجازه می‌دهد به تصویرتان متن بیفزاید. با این اپلیکیشن شما گزیده‌ای از ۱۰ فونت مختلف را در اختیار خواهید داشت.

 

اینستاگرام۴

 

Aillis

این برنامه که پیش‌تر با عنوان دوربین LINE شناخته می‌شد از سوی نشریه‌ی Vogue مورد تمجید قرار گرفته است. اپلیکیشن «آیلیس» (Aillis) در کل به عنوان یک ابزار همه‌کاره به خدمت کاربر درمی‌آید. شما می‌توانید از این برنامه برای افزودن برچسب، متن و حتی نقاشی به تصاویرتان استفاده کنید و علاوه بر این، فیلترهایی هم دارد که رنگ و روی تازه‌ای به تصویر می‌بخشد. از این اپلیکیشن در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS‌می‌توان استفاده کرد.

 

اینستاگرام۵

 

Aviary

برنامه‌ی «ایویری» (Aviary) برای افرادی است که لزوما نمی‌خواهند مدت زمان زیادی برای ویرایش تصاویرشان صرف کنند. «ایویری» با مجموعه‌ای از افکت‌های رنگی، فیلترها و قاب‌ها همراه است، اما بارزترین ویژگی آن یک ویژگی هوشمند یک ضربه‌ای است که به‌طور خودکار کیفیت تصویر را افزایش می‌دهد. این برنامه هم بر روی هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل‌نصب است.

 

اینستاگرام۶

 

Snapseed

«اسنپ‌سید» (Snapseed) هم مانند «وسکو کم» ابزارهای ویرایشی پیچیده‌تری به نسبت اینستاگرام ارایه می‌دهد. شما می‌توانید از آن برای «براش کردن» یا «محوکردن» بخش‌های خاصی از تصویر استفاده کنید؛ همچنین می‌توانید تغییرات را به‌راحتی آندو (Undo) یا ریدو (Redo) کنید. به عبارت دیگر، «اسنپ‌سید» برنامه‌ای حرفه‌ای است و برای کسانی که می‌خواهند زمان زیادی روی یک تصویر بگذارند توصیه می‌شود.

 

اینستاگرام۷

‌‌‌‌

منبع: Huffington Post

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar mohamad

    متشکرم از زهرا غلامی…امیدوارم من هم روزی مثه شما بتوانم در دیجی کالا مگ فعالیت کنم.

  2. Avatar باقری

    تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه