تصاویر دیگری از گوشی معرفی نشده‌ی سونی به بیرون درز کردند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هفته‌ی گذشته با اولین تصاویر گوشی مرموز سونی که با شماره مدل F8331 شناخته می‌شود، روبرو شدیم. محصولی که قرار است جایگزین گوشی Xperia Performance شود که به‌تازگی راهی بازار شده است. گوشی جدید شرکت سونی طراحی متفاوتی در مقایسه با محصولات قبلی این شرکت دارد.

به احتمال زیاد گوشی جدید شرکت سونی در نمایشگاه IFA معرفی خواهد شد.

در تصاویر جدید با ظاهر این محصول بیشتر آشنا خواهید شد. تصاویر جدید مربوط به قاب جلو و قاب پشتی گوشی می‌شوند. در تصویر منتشر شده از قاب جلو مشاهده می‌کنید که یک محافظ روی صفحه نمایش قرار گرفته است. در تصویری که مربوط به قاب پشت می‌شود هم دوربین و فلش آن را مشاهده می‌کنید. فلش به زیر دوربین انتقال پیدا کرده و لوگوی Xperia هم کمی پایین‌تر دیده می‌شود.

Sony-New-Phone-1

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی جدید سونی با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ راهی بازار می‌شود و از یک صفحه نمایش ۵.۱ اینچی بهره می‌برد. این گوشی امکان فیلم‌برداری با کیفیت ۴K را هم دارد. گوشی F8331 پورت USB Type-C دارد و از جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا بهره می‌برد.

Sony-New-Phone-2

این تلفن همراه هوشمند در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد. به احتمال زیاد در نمایشگاه IFA امسال شاهد رونمایی این گوشی خواهیم بود.

منبع: njuskalo

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. حمید

    نمره طراحی، صفر.

  2. احسان

    این عکس ها همش حدس و گمانه، واقعی نیست

  3. محمد

    صددرصد این غول بزرگ حرف های بزرگی برای گفتن داره و همه چی ب ظاهر نیس.ظاهرش تفاوت پیدا کرده،ولی زیبا نیس.ضخامت زیاد فاصله زیاد از بالا و پایین و دوتکه بودن قاب پشتی از معایب اون هستن.البته از حاشیه خمیده اون هم میشه تحسین کرد و زیباس.

  4. مصطفی

    هیچ چیز قابل توجهی نداره. طراحی کاملا بی روح و خسته کننده.

  5. محمدرضا

    اذیتم شده سونی بنده خدا چقد خلاقیتونو آوری زده تو این گوشیش روز به روز برند های دیگه دارن امکانات و شکل گوشیهاشونو عوض میکنن سونی همون بوده ک هست

  6. Yas

    آخه این چیه خدایش خخخخخ چرا این شکلیه یعنی با تیزیای دور گوشی میشه گوسفند قربونی کرد خخخخخخخ بخدا طرفدار شرکت سونیم خیلی دوسش دارم ولی چیه این آخه مگه سونی گوشیای شرکتای دیگه رو نمیبینه مگه تو غاز زندگی میکنن آخه اینو اصلاً نمیشه تو جیب گذاشت بخدا حالا بیاد بگید اجب طراحی داره چقدر خوشکله خخخخخ

  7. shs77

    منتظر این غول دوست داشتنی هستم ….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه