تصاویر رندر جدید، ظاهر آیپد پرو ۲۰۱۹ را به خوبی نشان می‌دهند

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر در چند روز اخیر اخبار تکنولوژی را دنبال نکرده‌اید، بگذارید بگوییم که اپل به زودی مراسمی را در تاریخ ۸ آبان برگزار می‌کند که در آن نسل جدید آیپد پرو در کنار چند محصول دیگر معرفی خواهد شد. ستاره این مراسم، آیپد پروهای جدید خواهند بود. حالا یک طراح خوش ذوق، با توجه به اطلاعات و تصاویر شماتیکی که از آیپد پرو جدید لو رفته، چند تصویر رندر از این محصول آینده اپل ساخته که به خوبی طراحی جدید آیپد را نشان می‌دهد. امسال نه تنها شاهد بروزرسانی سخت‌افزاری این تبلت‌ها، بلکه شاهد بروزرسانی بزرگ در ظاهر تبلت هستیم که همین موضوع، آیپد‌های جدید را هیجان انگیز می‌کند.

این تصاویر رندر را Viktor Kadar طراحی کرده است. فراموش نکنید که این عکس‌ها واقعی نبوده و تنها بر اساس شایعات ساخته شده‌اند. بنابراین ممکن است طراحی نهایی آیپد پرو جدید با این تصاویر کمی متفاوت باشد.

آنطور که شاهد هستید، کناره‌های بدنه آیپد پرو دیگر خمیدگی ندارد و کاملا صاف و تیز شده که ما را یاد طراحی آیفون ۵ می‌اندازد. نمایشگر تبلت نیز تا حدود زیادی حاشیه‌های کناری خود را از دست داده تا شاهد حداکثر نسبت نمایشگر به بدنه باشیم. دیگر تغییری که در آیپد پرو جدید مشاهده می‌شود، حذف دکمه Home و اضافه شدن سنسورهای مربوط به Face ID است. همچنین چون باید نمایشگر دستگاه همچنان مقداری حاشیه داشته باشد تا بتوان دستگاه را در دست گرفت، دیگر خبری از بریدگی نمایشگر مثل آیفون X نیست. تغییر بزرگ بعدی، جایگزینی پورت لایتنینگ با پورت USB Type-C است. این کار مخصوصا از اپل که علاقه خاصی به انحصاری کردن چیزهایی مثل پورت دستگاه‌های خود دارد، بعید است اما تقریبا تمام شایعات روی این تغییر تاکید داشته‌اند.

بار دیگر ذکر می‌کنیم که این رندرها، تصاویر واقعی از آیپد پرو جدید نبوده و حتی ممکن است این عکس‌ها، طراحی نهایی این محصول را هم نشان ندهد. اما هرچه باشند تصویر خوبی از آیپد پرو جدید به ما می‌دهد. شما درباره آن‌ها چه فکر می‌کنید؟ آیا آیپد پرو با این طراحی، جذاب‌تر از نسل گذشته خودش شده؟

منبع: UberGizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه