تصاویر لو رفته از گوشی Nova 2S را ببینید

۱۴ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ٔNova 2S

تا این لحظه شایعات زیادی درباره گوشی Nova 2S به بیرون درز کرده است. این گوشی جدید به تراشه Kirin 960 مجهز شده است که تراشه سال گذشته هواوی به حساب می‌آید و از Kirin 970 ضعیف‌تر است. همچنین گفته شده این گوشی به صفحه نمایش ۶ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل مجهز شده که از نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد. ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم برای آن در نظر گرفته شده و احتمال دارد که مدل دیگری با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد.

امروز تصاویر دیگری از این گوشی به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد گوشی جدید هواوی در سه رنگ مشکی، سفید و آبی راهی بازار می‌شود. در این تصاویر مشخص شده که گوشی Nova 2S به دوربین دوتایی مجهز شده و سنسور تشخیص اثر انگشت آن هم جلوی گوشی قرار گرفته است.

دوربین دوتایی گوشی Nova 2S از دو سنسور ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برند. به نظر می‌رسد که این گوشی دو دوربین جلو هم دارد. همچنین این گوشی یک باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی هم دارد. انتظار می‌رود که این تلفن همراه هوشمند به‌زودی معرفی و راهی بازار شود. در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته را مشاهده کنید:

گوشی Nova 2S هواوی Nova 2S گوشی Nova 2S هواوی گوشی Nova 2S Nova 2S

 

منبع: Phone Arena
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar soroosh12

    عاشق این گوشی شدم طراحیش فوف العاده زیبا و دوست داشتنی هواوی روز به روز داره پیشرفت میکنه ،روز به روز بهتر از سایر رقبا????????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه