تصاویر لو رفته از HTC U 11 را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

گوشی اچ تی سی یو ۱۱ جدیدترین پرچم‌دار شرکت HTC  خواهد بود که چند وقت دیگر معرفی خواهد شد. این تلفن همراه هوشمند جدید در تاریخ ۲۶ خرداد ماه معرفی می‌شود و انتظار داریم که با محصول جالبی مواجه شویم. شایعات می‌گویند که برای این گوشی از فریم حساس به فشار استفاده شده که Edge Sense نامیده می‌شود.

امروز یکسری تصاویر از رندرهای سه‌بعدی این گوشی به بیرون درز کرد. در این تصاویر مشخص شده که HTC U 11 لبه‌های باریکی در سمت چپ و راست دارد اما لبه‌های بالا و پایین چندان باریک نیستند. حتی گفته شده که ضخامت این محصول هم به ۸ میلی‌متر در قسمت پایین و ۹.۲ میلی‌متر در قسمت بالا می‌رسد. به نظر می‌رسد که فریمی که به فشار حساس است در قسمت بالای گوشی قرار گرفته است.

از نظر سخت افزاری هم باید این موضوع اشاره کنیم که اچ تی سی یو ۱۱ به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ مجهز شده و ۶ گیگابایت رم خواهد داشت. همچنین به نظر می‌رسد که ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم برای آن در نظر گرفته شده باشد. این گوشی از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت هم پشتیبانی می‌کند.

شایعات می‌گویند که این گوشی به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو مجهز شده است. پرچم‌دار جدید شرکت اچ تی سی جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا ندارد و از پورت USB Type-C پشتیبانی می‌کند. این گوشی باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و اندروید ۷.۱ دارد.

در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته را مشاهده کنید:

 

منبع: ۹۱mobiles
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه