تصاویر لو رفته از LG V5 چیزی نیست که انتظارش را داشتید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
LG V5 - الجی V5

سری V در LG شامل گوشی‌های خاصی است. شاید بتوان آن را اندکی شبیه به سری گلکسی نوت در سامسونگ دانست. این سری شاید قلم نداشته باشد ولی محلی است برای نمایش قدرت و نوآوری‌هایی که در سایر گوشی‌های این کمپانی دیده نمی‌شود. گوشی‌های این سری همچنین گران‌ترین گوشی‌های LG هم محسوب می‌شوند. حال خودتان را برای غافلگیر شدن آماده کنید. به لطف onleaks عکس‌های کاملی از گوشی هوشمندی که با نام LG V5 در شایعات از آن نام برده می‌شد به بیرون درز کرده است. ولی این گوشی اصلا شباهتی به سایر گوشی‌های قدرتمند سری V ندارد. این گوشی به نظر چیزی بیشتر از یک گوشی هوشمند میان‌رده‌ی معمولی با بدنه‌ای که به ظاهر پلاستیکی می‌آید نیست.

اگر دقیق‌تر نگاه کنید LG V5 واقعا به یک گوشی نه چندان مهم شباهت دارد. حتی در آن از پورت قدیمی microUSB برای شارژ کردن استفاده شده است. چیزی که با ورود گوشی‌های رده‌بالای اندرویدی که از USB-C استفاده می‌کنند احتمالا در سال ۲۰۱۷ بیشتر شبیه به یادگاری از گذشته خواهد بود.  البته طراحی LG V5 اندکی با یک گوشی معمولی تفاوت دارد. دقت کنید که چگونه پنل پشتی به سمتی یکی از لبه‌ها شیب دارد. شاید این تلاشی است برای این که LG V5 در دنیای پر ازدحام گوشی‌های میان‌رده نظر عده‌ی بیشتری را به خود جلب کند.

در پشت گوشی یک حسگر اثر انگشت هم به چشم می‌خورد. این اولین گوشی میان‌رده‌ی LG است که به این حسگر مجهز شده است. ابعاد گوشی هم برابر با ۱۴۸.۶۵ در ۷۵.۳۰ در ۷.۵/۸ میلی‌متر است. لبه‌ی بالایی اندکی ضخیم‌تر از پایین گوشی است. بنا بر این ابعاد می‌توان حدس زد که احتمالا صفحه‌نمایش LG V5 چیزی بین ۵.۳ تا ۵.۵ اینچ خواهد بود.

این‌ها تمام چیزهایی است که بر اساس شایعات تا الان در مورد LG V5 می‌دانیم. احتمالا این گوشی قیمت مناسبی هم خواهد داشت. البته ما امیدوار هستیم LG واقعا قصد نداشته باشد این گوشی را در سری V خود قرار دهد. ضعیف کردن یک نام تجاری نسبتا موفق قطعا کار چندان خوبی نیست.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. شاهین

    چه ترجمه بدی!!!!!!!!!!!

  2. امپراطورZ

    من رو یاد گلگسی گرندGrand انداخت واقعا یه زمانی امپراطور میان رده ها بود حاصل ازدواج فامیلی گلگسی S3 و گلگسی Note2
    امپراطور بود امپراطور

  3. کاوه

    تصاویر غلطن، LG نمیاد از پورت MicroUSB استفاده کنه تو گوشی جدیدش

  4. reza sadr

    با سلام و خسته نباشید خدمت آقای محسن چینه کش به نظرم شرکت الجی به مشتریانش توجه و پشتیبانی بسیار خوبی داره هیچ شرکتی نمیاد گوشی رو معرفی کنه که از هر نظر بی نقص و کامل باشه چون وقتی اینطور باشه دیگه جذابیتی برای سری بعدی گوشی ها وجود نداره من هم بسیار از گوشی فعلیم LG G5 راضیم و منتظر سری بعدی LG G6 هستم چون قبلشم از G2 و G3 استفاده میکردم هنوزم G3 رو دارم و الانم. G5 دارم واقعا الجی رو ترجیح میدم نسبت به اپلی که با اون همه قیمت های بالاش امکاناتی به نسبت برند های دیگه ارائه نمیده موفق باشید با تشکر از سایت عالیتون

  5. محسن

    من که بعد از فاجعه ای که برای بردهای G4 می‌افتاد و فرت فرت میسوخت فهمیدم از LG گوشی ساز در نمیاد…
    تا الان ۲بار گوشی g4 برادرم سوخته! برد سومی که روشه هم معلوم نیس تا کی دووم بیاره و بعد اتمام گارانتی باید به فکر یه گوشی جدید باشه!!

    1. علی

      این مشکل برای دو تا از دوستای منم پیش اومده.
      یکیشونم گارانتی نداشت مجبور شد بره یه هواوی پی ۹ بخره.

  6. احمدرضا

    الجی همیشه یه جای کارش میلنگه ترک خوردن قاب و سوختن مینبورد و سایه انداختن صفحه و … بنظرم این کاره نیست

  7. ///mahdispd

    من نمیدونم چرا از اول ال جی یک برند درست و حسابی نمیدونستم .الانم اعتقادم شدید تر شد!!

  8. قاسم

    خراب کردن یک برند خوش نام از الجی اصلا بعید نیست
    نمونش G5 عجیب و غریب که خیلی ها رو از سری جی الجی مایوس کرد
    من که دیگه بعید است الجی بخرم

  9. امیر حسین

    الجی دیگه گوشی های خوبی نمیزنه…باید به اوج خودش برگرده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما