تصاویر لو رفته از ساعت هوشمند ال‌جی را ببینید

۱۱ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

هر چقدر که به عرضه‌ی سیستم عامل Android Wear 2 نزدیک می‌شویم، خبرهای مختلفی از گجت‌هایی که قرار است با این سیستم عامل منتشر شوند، به بیرون درز می‌کنند. به نظر می‌رسد که شرکت ال‌جی از جمله شرکت‌هایی است که قصد دارد ساعت‌های هوشمندی با این سیستم عامل راهی بازار کند. براساس اطلاعات لو رفته این دو ساعت هوشمند LG Watch Sport و LG Watch Style نام دارند. به احتمال زیاد این ساعت‌های هوشمند در کنفرانس شرکت ال‌جی در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهند شد.

امروز عکس‌های با کیفیتی از این ساعت‌ها لو رفته  و مشخص شده که محصولات جدید ال‌جی در رنگ نقره‌ای و رزگلد راهی بازار می‌شود. ساعت هوشمند LG Watch Sport از صفحه نمایش ۱.۳۸ اینچی OLED با دقت تصویر ۴۸۰ در ۴۸۰ بهره می‌برد و دو دکمه هم برای آن در نظر گرفته شده است. ساعت هوشمند LG Watch Style هم از صفحه نمایش ۱.۲ اینچی OLED با دقت تصویر ۳۸۰ در ۳۸۰ پیکسل بهره می‌برد و مشخص شده که این محصول تنها یک دکمه دارد.

گوگل و ال‌جی این ساعت هوشمند را با همکاری یکدیگر تولید کرده‌اند و به احتمال زیاد دستیار صوتی Google Assistant را هم روی این محصول مشاهده خواهیم کرد. در ادامه شایعه شده که این ساعت‌ها به شکل مستقل به شبکه‌های ۳G و LTE متصل می‌شوند و در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است. در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته را مشاهده کنید:

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. کسری

    یعنی سیم کارت میخوره ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه