تصاویر لو رفته از ماکت گلکسی نوت ۸ را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

امروز تصاویری از ماکت گوشی گلکسی نوت ۸ در سایت چینی Weibo قرار گرفت. در این تصاویر گوشی معرفی نشده سامسونگ در کنار گلکسی اس ۷ اج قرار گرفته است. با نگاهی به ماکت نوت ۸ متوجه می‌شوید که این گوشی تغییرات زیادی در مقایسه با مدل قبلی داشته است. به طور مثال دیگر سنسور تشخیص اثر انگشت پشت گوشی قرار ندارد. از آنجایی که در جلوی گوشی هم دکمه‌ای دیده نمی‌شود، قطعا سنسور تشخیص اثر انگشت به زیر صفحه نمایش رفته است. از دیگر تغییرات مهم این محصول می‌توانیم به اضافه شدن دوربین دوتایی اشاره کنیم. انتظار داشتیم که این اتفاق در زمان گلکسی اس ۸ رخ بدهد، اما شاهد آن نبودیم و اکنون به نظر می‌رسد که نوت ۸ با این ویژگی راهی بازار می‌شود.

انتظار داریم که نوت جدید با صفحه نمایش ۶.۳ اینچی در اختیار کاربران قرار بگیرد. به احتمال زیاد این گوشی در آمریکا و چین با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و در سایر کشورها با تراشه اگزینوس ۸۸۹۵ راهی بازار خواهد شد. همچنین باید منتظر دیدن یک S Pen جدید هم باشیم. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که نوت ۸ به باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده. اگر همه چیز براساس شایعات پیش برود، در نمایشگاه IFA 2017 شاهد معرفی این تلفن همراه هوشمند خواهیم بود.

باید به این موضوع اشاره کنیم که گوشی نوت ۸ اولین محصول سامسونگ با دوربین دوتایی نخواهد بود. شایعه شده که این شرکت به‌زودی گوشی جدید به اسم گلکسی C10 را با دوربین دوتایی راهی بازار می‌کند که یک محصول میان‌رده خواهد بود. در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته از ماکت گلکسی نوت ۸ را ببینید:

 

منبع: telefoonabonnement
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Honey

    خدا کنه این مثل نوت۷,نباشه لامذهب بمب ساعتی بود نه گوشی

  2. abbas.ipa

    دنیا فقط اپل
    غیر اپل فقط نوت سامسونگ

  3. امبرحسین

    یعنی تو مدل دوربین دوتایی هم از اپل کپی میکنه!ولی من دوسش دارم شاید خریدم نوت ۸ و اگر مث نوت ۷ نشه

    1. امير

      قبل اپل کلی گوشی دوربین دو تایی دادن، مثلن LG در سری V و … حالا اپل شد پیشرو؟

    2. ///mahdispd

      ببخشید کجاشو از اپل کپی برداری کرده؟؟؟؟
      این اپل بود که از تصاویر لو رفته اس۸ با دوربین دوتایی استفاده کرد و حالا هم قراره مدل iPhone8 رو اینطوری بیرون بده همون طور که میدونید سامسونگ اولش میخواست اس۸ رو با دوربین دوتایی به صورت عمودی که شبیه دوربین نوت۳ بود بیرون بده و چند تایی هم ساخت ولی به دلایلی نا معلوم مدل تک دوربین تولید انبوه شد.

    3. قلی

      دوست عزیز کلهم فبلت کپی اپل از سامسونگه .قبلا مسخره میکرد سامسونگو بعدش رفت فبلت زد خخخ

    4. آرش

      اپل که خودش دوربین دوتایی رو از رو دست ال جی کپی کرده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه