تصاویر لو رفته از هواوی P10 پلاس را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در چند وقت گذشته کلی خبر و شایعه از گوشی P10 هواوی لو رفته است. در حالی که چند ساعت پیش اطلاعات گوشی P10 لایت منتشر شده بود با تصاویر و مشخصات سخت افزاری P10 پلاس روبه‌رو شدیم. گفته شده که این گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی خمیده بهره می‌برد و بدنه‌ی فلزی دارد.

براساس اطلاعات منتشر شده این تلفن همراه هوشمند با تراشه‌ی Kirin 965 راهی بازار می‌شود و در چند مدل مختلف عرضه می‌شود. یک مدل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد و مدل بعدی هم ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت.

در اطلاعات لو رفته این گوشی از دوربین دوتایی بهره می‌برد که سنسور هر کدام آن‌ها ۱۲ مگاپیکسلی است. دوربین جلوی این گوشی هم ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. به احتمال زیاد سنسور تشخیص اثر انگشت این گوشی هم در پشت قرار گرفته است. در ادامه شایعات گفته شده که P10 پلاس باتری ۳۶۵۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت و با اندروید ۷.۰ و رابط کاربری EMUI 5.0 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. انتظار داریم که این گوشی‌ها در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شوند. هوای گفته که کنفرانس ویژه‌ای در این رویداد برگزار خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر لو رفته را ببینید:

منبع: Phone Arena

‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه