تصاویر لو رفته از هواوی P20 پلاس را ببینید

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در چند وقت گذشته با تصاویر مختلفی از گوشی هواوی P20 مواجه شدیم. تصاویری که از مدل معمولی و مدل لایت این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرده بودند. مدل لایت شباهت زیادی به آیفون ۱۰ دارد و مدل معمولی هم به سه دوربین پشت مجهز شده است. در ادامه اطلاعات لو رفته از گوشی‌ جدید هواوی امروز هم تصاویر و ویدیویی از گوشی هواوی P20 پلاس لو رفته است.

مدل پلاس مانند مدل معمولی دوربین پشت سه تایی دارد، اما ظاهر آن باز هم به آیفون ۱۰ شبیه است و حتی یک بریدگی یا Notch هم روی صفحه نمایش آن دیده می‌شود.  صفحه نمایش بزرگ و کم حاشیه برای این محصول در نظر گرفته شده است. سنسور تشخیص اثر انگشت آن هم در پشت گوشی قرار گرفته تا کاربران راحت‌تر بتوانند با گوشی کار کنند و همچنین صفحه نمایش بیشتر فضای روی گوشی را به خودش اختصاص دهد. به احتمال زیاد صفحه نمایشی برای این گوشی در نظر گرفته شده که از نسبت تصویر ۲:۱ بهره می‌برد. همچنین گفته شده که گوشی هواوی P20 پلاس در ابعاد ۱۵۵.۳ در ۷۴.۲ در ۷.۷ میلی‌متر ساخته شده است. البته ضخامت آن در قسمتی که دوربین‌های گوشی قرار گرفته‌اند به ۹.۸ میلی‌متر افزایش پیدا می‌کند.

گوشی هواوی P20 پلاس

در بالای گوشی هم جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا دیده می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو و تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. نیما طهماسبی

    به نظر میاد تصاویر و ویدیو مربوط به رندر باشه که ممکنه هیچ شباهتی به محصول نهایی نداشته باشه و صرفا طراحی یکی از طرفداران هواوی بوده.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه