تصاویر لو رفته از گوشی شیائومی Mi Mix 2s را ببینید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
گوشی Mi Mix 3

به نظر می‌رسد که شرکت شیائومی قصد دارد مدل دیگر از گوشی Mi Mix 2‌ را راهی بازار کند. محصولی که به نظر می‌رسد با نام Mi Mix 2s در اختیار کاربران قرار میگیرد. این تلفن همراه هوشمند جدید شیائومی همانند مدل‌های قبلی حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و حتی یک بریدگی در قسمت بالای آن دیده می‌شود که باعث شده ظاهری شبیه به آیفون ۱۰ پیدا کند. روی این بریدگی  سنسورهای مختلف و دوربین جلو قرار گرفته‌اند. متاسفانه این تصاویر قسمت پایین گوشی را نشان نمی‌دهند.

گوشی جدید شرکت شیائومی ظاهری شبیه به آیفون ۱۰ و گوشی Essential دارد. در تصاویر لو رفته برخی از برنامه‌های اندرویدی را هم مشاهده می‌کنید، اما مشخص نیست که این برنامه‌ها به چه صورت روی صفحه نمایش گوشی کار می‌کنند.

از آنجایی که عرضه گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگ و کم حاشیه به ترند امسال دنیای موبایل تبدیل شده، شرکت شیائومی سعی کرده محصولات مختلفی با این ویژگی راهی بازار کند. این شرکت قبل از گلکسی اس ۸ گوشی Mi Mix را عرضه کرد و چند وقت پیش هم Mi Mix 2 را راهی بازار کرد. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت می‌خواهد مدل ارزان‌تری از این محصول را با نام Mi Mix 2s در اختیار کاربران قرار دهد.

 

منبع: gsmarena

‌‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar b

    وقتی ی برند اسم در میکنه همینه

  2. Avatar شهریار

    روی هرچی کپی کاره سفید کرده

    1. Avatar Vahid

      شیایومی اولین گوشی بدون حاشیه رو معرفی کرد، اولین گوشی با اسپیکر زیر صفحه نمایش رو معرفی کرد. حالا الان شده کپی کار؟ اونوقت اپل میشه نوآوری و این حرفها؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه