این‌ها تصاویر و ویدیوی لو رفته از گلکسی اس ۹ نیستند

۱۷ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به تازگی تصاویری منتشر شده‌اند که گفته شده مربوط به گلکسی اس ۹ می‌شوند؛ اما به نظر می‌رسد که تصاویر منتشر شده کاملا تقلبی هستند. البته این تصاویر از روی شایعات منتشر شده درست شده‌اند و بعید نیست که به مدل واقعی شباهت داشته باشند. حتی امروز ویدیویی هم منتشر شده مدل سه بعدی گلکسی اس ۹ را نشان می‌دهد. این ویدیو تنها یک کانسپت غیر رسمی است و حتی تصاویر لو رفته تقلبی هم در آن دیده می‌شوند.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی گلکسی اس ۹ با DeX جدید راهی بازار می‌شود و یک شارژ بی‌سیم جدیدتر هم خواهد داشت. گفته شده مدل معمولی اس ۹ دوربین دوتایی ندارد اما مدل پلاس به دوربین دوتایی مجهز شده است.

یک شایعه دیگر هم گفته بود که این تلفن همراه هوشمند یک مادربرد جدید خواهد داشت که کوچک‌تر از مدل‌های قبلی است و باعث می‌شود که بتوان روی گوشی قطعات بیشتری قرار داد.

گوشی گلکسی اس ۹ به احتمال زیاد در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد شد و در بهار سال ۲۰۱۸ راهی بازار می‌شوند. این گوشی در کشورهای آمریکا و چین با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ رهی بازار می‌شود و در سایر کشور با تراشه اگزینوس جدید در اختیار کاربران قرار می گیرد.

منبع: phonearena

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. hesaam_nbh

    نسبت به اس ۸ زود تر میاد تو بازار؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه