تصاویر گلکسی A8s سامسونگ منتشر شد

۱۶ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی A8s

در ماه گذشته اطلاعات زیادی در رابطه با گلکسی A8s سامسونگ منتشر شده است. حالا که سه روز دیگر در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ آذر) این گوشی رسما معرفی می‌شود، عکس‌هایی از آن در سایت چینی TENAA رویت شده است.

پنل جلویی این گوشی، همانند تصویر تبلیغاتی منتشر شده توسط سامسونگ است. اگرچه به دلیل خاموش بودن نمایشگر این مشخصه چندان معلوم نیست، ولی باید بگوییم که در سمت چپ بخش فوقانی نمایشگر یک حفره وجود دارد که دوربین سلفی در آن قرار می‌گیرد. مانند دیگر گوشی‌های سامسونگ، مجهز به فریم آلومینیومی است که در سمت راست آن دکمه‌های تنظیم صدا و پاور قرار دارد و در سمت چپ شاهد دکمه مختص دستیار دیجیتالی بیکسبی هستیم. علاوه بر این، انتظار می‌رود در لبه‌ی پایینی این گوشی اسپیکر و پورت USB-C وجود داشته باشد. متاسفانه این گوشی فاقد جک هدفون خواهد بود.

با نگاه به پنل پشتی، می‌توانیم بگوییم که سامسونگ برای خوش‌دست کردن آن، لبه‌های این پنل را کمی خمیده کرده است. در مرکز پنل پشتی، شاهد تعبیه‌ی حسگر اثر انگشت بیضی شکل هستیم و در کنار آن، دوربین سه‌گانه به‌صورت عمودی چیده شده است. در اطراف دوربین وسطی، حلقه‌ی LED قرار دارد و در پایین این ماژول شاهد یک فلش LED هستیم.

همانطور که گفتیم، گلکسی A8s روز دوشنبه در چین معرفی می‌شود. در ابتدا این گوشی مختص به بازار چین خواهد بود ولی به احتمال زیاد سامسونگ آن را برای دیگر بازارها هم عرضه خواهد کرد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه