تصاویر گوشی هوآوی میت S منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که احتمالا می‌دانید شرکت هوآوی فردا در جریان مراسم IFA 2015 برلین جدیدترین گوشی هوشمند خود را با نام میت S به‌طور رسمی معرفی خواهد کرد. هوآوی در این محصول قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی Force Touch و حسگر اثر انگشت را قرار داده است.

امروز تصاویر جدیدی از گوشی معرفی نشده‌ی هوآوی میت S به‌بیرون درز کرد. هوآوی قصد دارد این محصول را فردا در جریان مراسم IFA 2015 برلین به‌طور رسمی رونمایی کند.

در حال حاضر تصاویر جدیدی از این محصول به‌بیرون درز کرده است. اگر در خاطرتان باشد پیش از این شایعه‌های زیادی پیرامون نام این گوشی منتشر شده بود. این در حالی است که براساس تصاویر منتشر شده، هوآوی این محصول را با نام میت S رونمایی خواهد کرد.

شرکت سازنده در این محصول یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p قرار داده است. جنس قاب پشتی گوشی میت S فلزی است. همچنین به‌نظر می‌رسد حسگر اثر انگشت در این دستگاه زیر دوربین اصلی و فلش دوگانه‌ی LED قرار گرفته است. توان پردازشی این محصول از طریق چیپ‌ست Kirin 935 تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی و ۳ گیگابایت رم اشاره کرد.

huawei-mate-s-1

 تکنولوژی Force Touch در زیر صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد و امکان تشخیص فشارهای کم یا زیاد دست کاربر را به گوشی اضافه می‌کند. این قابلیت، به دستگاه اجازه می‌دهد که بر اساس میزان فشار وارد شده، عملکردهای متفاوتی از خود نشان دهد. برای مثال با یک فشار آرام بر روی صفحه‌نمایش، ویدیو آغاز می‌شود و با یک فشار محکم‌تر صدا افزایش می‌یابد. این تکنولوژی در حال حاضر در ساعت‌های اپل واچ مورد استفاده قرار گرفته است.

huawei-mate-s-2

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. farzad

    افتتاح سایت جدید مبارکباشه به نظر من کار بسیار خوبی انجام دادین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه