تصاویر ۴K بازی Ghost Recon Wildlands شما را شگفت‌زده می‌کند

۲۰ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

یوبی‌سافت جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های «گوست ریکان» (Ghost Recon) را با نام Ghost Recon Wildlands تا مدتی دیگر راهی بازار می‌کند. در حال حاضر هم نسخه‌ی آزمایشی این بازی منتشر شده که اگر کد دانلودش را داشته باشید می‌توانید آن را تجربه کنید.

به‌تازگی تصاویری از نسخه‌ی آزمایشی این بازی با کیفیت ۴K منتشر شده که نظر شما را به سمت خودشان جلب می‌کنند. در حالی که این تصاویر از نسخه‌ی آزمایشی گرفته‌ شده‌اند و کیفیت آن‌ها با نسخه‌ی نهایی متفاوت است، همچنان بسیار زیبا به نظر می‌رسند. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

بازی Ghost Recon Wildlands  قرار است در تاریخ ۱۷ اسفند ماه برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی منتشر شود. البته یوبی‌سافت برنامه‌های تبلیغاتی بزرگی برای این بازی ترتیب داده است. این شرکت قصد دارد یک فیلم کوتاه به مناسبت این بازی منتشر کند که در ادامه می‌توانید تیزر آن را ببینید:

منبع: VG247

‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. علیرضا

    من میخوام پی اس بخرم نظرم رو پرو هست ، تیوی هم سونی ال ای دی پنجاه اینج فول اچ دی دارم فور کی نیست. ولی کیفیت بالایی داره

    بنظر شما کدوم رو بخرم اسلیم یا پرو. از لحاظ مالی هم مشکلی ندارم. فقط میخوام بدونم تفاوت ها پرو نسبت به مدل معمولی رو در تلویزیون من میشه مشاهده کرد یا نه؟؟؟؟

  2. محمد حسین زاده دشتی

    یاد گرافیک و دنیای far cry 4 می افتم نمیدونم چرا البته جاده های گلیش خیلی خفن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه