تصویری از طراحی روی جلد ویندوز ۱۰ مایکروسافت

۲۱ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ویندوز ۱۰، جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت، در راه است و دیگر چیزی به انتشار رسمی آن در روز هفتم مرداد ماه نمانده است. در این میان تصویر رسمی طراحی روی جلد این سیستم عامل به اینترنت راه یافته‌ است.

اخیرا تصویری رسمی از طراحی روی جلد ویندوز در اینترنت منتشر شده که سر و صدای زیادی در میان مشتاقان این سیستم عامل به پا کرده است.

همان‌طور که در تصویر آن مشاهده می‌کنید، دو رنگ متفاوت برای بسته‌های ویندوز ۱۰ در نظر گرفته شده است، نسخه‌ی خانگی ویندوز ۱۰ به رنگ آبی بوده و نسخه‌ی Pro رنگ بنفش دارد. طراحی آن هم همان‌طور که از یک کالای عصر مدرن انتظار می‌رود، ساده است. طبیعتا عنصر بنیادی پنجره به عنوان نماد و معرف مایکروسافت در پس‌زمینه قرار دارد و Start menu هم روی این بسته نمایش داده شده است که در واقع مایکروسافت با این حرکت می‌گوید که این یار قدیمی را به ویندوز بازگرداندیم. برای آن دسته از کسانی که مطلع نیستند، می‌گوییم که Start menu در ویندوز ۸ به شکل سابق وجود نداشت و مایکروسافت آن را به نسخه‌ی ۱۰ باز گردانده و علاوه بر این، رابط کاربری ۱۰ را روی هم رفته مشابه ویندوز ۷ طراحی کرده است با این تفاوت که کاربری لمسی را هم در کنار موس و صفحه کلید در نظر گرفته است.

windows

ویندوز ۱۰ برای آن دسته از کسانی که ویندوز ۷ یا ۸.۱ یک را روی سیستم خود نصب کرده‌اند (البته به طور قانونی) حداقل برای یک سال رایگان خواهد بود. همچنین اخیرا شایعاتی هم منتشر شده بود مبنی بر این که مایکروسافت قصد دارد ویندوز ۱۰ را روی درایوهای USB هم عرضه کند.

منبع: Neowin

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه