تصویری دیگری از آیفون ۷ لو رفت؛ جک ۳.۵ میلی‌متری صدا ندارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز مشخص نیست که آیفون ۷ جک ۳.۵ میلی‌متری خروجی صدا دارد یا خیر. در برخی شایعات گفته شده که این پورت خروجی صدا روی گوشی جدید اپل وجود ندارد و برخی دیگر از شایعات این صحبت‌ها را رد می‌کنند. امروز تصویری منتشر شده که به نظر می‌رسد مربوط به قاب آیفون ۷ است. در این تصویر مشخص شده که این تلفن همراه هوشمند جک ۳.۵ میلی‌متری صدا ندارد.

iphone-7-case-leak-640x477

 

 

همان طور که در این تصویر مشخص شده، آیفون ۷ جک ۳.۵ میلی‌متری صدا برای هدفون ندارد و تنها پورت لایتنینگ، دو بلندگو و میکروفن روی قاب دیده می‌شوند. البته قرار گرفتن دو بلندگو روی آیفون جدید صدای استریو به وجود نمی‌آورد؛ اما باعث می‌شود که صدا بیشتر شود. در گذشته گفته شده بود که حذف جک ۳.۵ میلی‌متری صدا از روی آیفون به دلیل ضد آب کردن گوشی صورت گرفته است.

iphone-7-metal-case-leak-640x477

 

البته تصویر دیگری هم از آیفون ۷ منتشر شده که محل قرار گرفتن دوربین روی این گوشی را نشان می‌دهد. تا این لحظه شایعه شده که آیفون جدید از دوربین دوتایی بهره می‌برد؛ اما در عکس جدیدی که منتشر شده به این موضوع اشاره نشده و مشخص نیست دوربین تلفن همراه جدید اپل چه مشخصاتی دارد. همچنین دیروز هم شایعاتی درباره‌ی این گوشی منتشر شده بود که به وجود رنگ سیاه اشاره می‌کردند.

منبع: Ubergizmo‌‌

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. پدرام

    اپل چقدر ملتو مسخره خودش کرده که حالا داشتن و یا نداشتن یک جک ۳.۵ میلیمتری و پیش پا افتاده شده دقدقه اصلی. واقعا یک کم اساسی فکر کنیم … این اپل که این همه عالیه چرا باید وجود یک جک مهم باشه برای طرفدارش و نگرانی ایجاد کنه. این توهم و انحصار یک برنده که باید کمی بهش فکر کرد و این برند مسخره را برای همیشه به فراموشی سپرد.

    1. Kian

      دوست عزیز اپل که همچین چیزایی نگفته :/
      این شایعات کار یکی مثل منو شماست
      هیچکدوم ازینا تایید نشدن و اپل اصلا درباره همچین چیزایی صحبت نکرده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه