تصویر بسته‌بندی نهایی شیائومی Mi 8 منتشر شد

۷ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
شیائومی Mi 8

با انتشار غیر رسمی عکسی از بسته بندی نهایی جدیدترین پرچمدار شیائومی در اینترنت، جزئیات بیشتری از گوشی شیائومی Mi 8 مشخص شد. برند چینی شیائومی که به ساخت گوشی‌های ارزان‌قیمت مشهور است، پیش از این اعلام کرده بود که می‌خواهد از جدیدترین گوشی هوشمند خود در تاریخ ۳۱ می سال جاری میلادی (۱۰ خرداد) به صورت رسمی رونمایی کند. پیشتر و قبل از انتشار عکس بسته‌بندی نهایی این محصول، اطلاعات دیگری هم از این گوشی لو رفته بود و حالا با پخش این عکس جزییات دیگری از طراحی آن مشخص شد.

تصاویر منتشر شده از بسته‌بندی نهایی جدیدترین پرچمدار شیائومی، خبر از به بازار آمدن یک گوشی با شباهتی فوق‌العاده به آیفون X می‌دهند.

به طور کلی به نظر می‌رسد که شیائومی برای طراحی Mi 8 از ایده‌ی اپل برای ساخت آیفون X استفاده کرده است. در عکس منتشر شده مشخص شده که پرچمدار جدید چینی از صفحه نمایشی بدون لبه بهره می‌برد که شکاف بالای صفحه آن را به شدت به گرانترین عضو خانواده‌ی آیفون شبیه کرده است. علاوه بر این، شایعه شده است که شیائومی در این گوشی با ارائه‌ی سخت افزاری جدید قابلیت شناسایی سه‌بعدی چهره را به آن اضافه کرده است و بدین ترتیب شیائومی Mi 8 اولین گوشی هوشمند بعد از آیفون X است که به این فناوری مجهز می‌شود. اما به جز قابلیت شناسایی سه‌بعدی چهره، به نظر می‌رسد شیائومی می‌خواهد از فناوری تشخیص اثر انگشت کاربر روی صفحه نمایش هم رونمایی کند.

با نگاهی به تصویر بخش پشتی گوشی، با یک دوربین دوتایی عمودی در گوشه‌ی بالایی آن مواجه می‌شویم که از طراحی زیبایی بهره می‌برد. در میانه‌ی دو لنز دوربین یک فلاش LED قرار گرفته است. همچنین با دقت به قاب ظریف گوشی، در سمت چپ آن با یک کلید کشیده برای کنترل صدا و یک کلید کوچک‌تر در پایین آن مواجه خواهیم شد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، قلب تپنده‌ی محصول جدید شیائومی، یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام است. این گوشی قرار است در دو نسخه‌ بهره‌مند از ۶ و ۸ گیگابایت رم به بازار عرضه شود. شایعات می‌گویند شیائومی Mi 8 با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به بازار خواهد آمد. گفته می‌شود شیائومی پرچمدار جدیدیش را با نسخه‌ای شخصی‌سازی شده از اندروید اوریو ۸.۱ با نام MIUI 10 ارائه خواهد کرد. با آن‌که زمان رونمایی این گوشی مشخص شده، اما هنوز تاریخ دقیقی از زمان ورود آن به بازار اعلام نشده است. گرچه سایت‌های خبری ابتدای ماه جون میلادی را محتمل‌ترین زمان عرضه‌ی شیائومی Mi 8 اعلام کرده‌اند. شایعات با توجه به امکانات سخت‌افزاری و البته سیاست‌های قیمت‌گذاری شیائومی، از قیمتی در حدود ۴۷۰ دلار برای آن خبر می‌دهند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه