تصویری از بسته‌بندی گوشی Mi 4c شیائومی منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هفته‌ی گذشته اخباری پیرامون گوشی هوشمند Mi 4c، جدیدترین محصول شرکت شیائومی به‌بیرون درز کرد. براساس این اخبار سازمان تنظیم مقررات TENAA در چین مجوزهای لازم برای عرضه و انتشار این محصول هوشمند را اریه کرده است. همچنین روز گذشته تصویر جدیدی از بسته‌بندی این محصول به‌بیرون درز کرد. به‌نظر می‌رسد تصویر منتشر شده مربوط به پشت جعبه‌ی گوشی هوشمند Mi 4c باشد.

روز گذشته تصویری از بسته‌بندی گوشی هوشمند Mi 4c شیائومی به‌بیرون درز کرد. این گوشی نخستین محصول هوشمند شیائومی با قابلیت پشتیبانی از USB Type-C است.

با توجه به اطلاعات مشخص شده در این تصویر، شرکت شیائومی در این گوشی یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p قرار داده است. توان پردازشی این محصول از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ تامین می‌شود. شرکت سازنده در این دستگاه ۲ گیگابایت رم و یک باتری ۳۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار داده است. لازم به‌ذکر است که احتمالا گوشی Mi 4c در دو مدل ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی تولید و در بازار عرضه خواهد شد. این محصول همراه با سیستم‌عامل اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ و رابط کاربری MIUI 7 معرفی خواهد شد.

همچنین در این محصول از یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی استفاده شده است. لازم به‌ذکر است که یکی از ویژگی‌های جالب که شیائومی برای نخستین‌بار در این گوشی قرار داده، قابلیت پشتیبانی از USB Type-C است.

شرکت شیائومی تا به‌حال هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت نهایی گوشی هوشمند Mi 4c اعلام نکرده، اما براساس شایعه‌های منتشر شده، به‌نظر می‌رسد این محصول با قیمتی حدود ۲۰۰ دلار در بازار عرضه خواهد شد.

xiaomi-mi4c

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه