تصویر جدید از Game of Thrones هیجان طرف‌داران این سریال را بالا برد

۱ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی تاج و تخت

شب گذشته‌ی شبکه‌ی خصوصی HBO تصویری در صفحه‌ی توییترش منتشر کرد که بسیاری از طرف‌داران سریال محبوب بازی تاج و تخت را به هیجان آورد.

برخلاف دیگر سریال‌ها، با اینکه بازی تاج و تخت، به فصل‌های پایانی خود نزدیک می‌شود، محبوبیت‌اش همین‌طور بیشتر و بیشتر می‌شود.

هشدار! خطر لوث شدن بخش یا بخش‌هایی از قصه‌ی سریال

ششمین فصل سریال پربیننده‌ی بازی تاج و تخت در اوایل بهار از شبکه‌ی خصوصی HBO پخش خواهد شد. در همین راستا، این شبکه برای به تب و تاب آوردن طرف‌داران، اولین تصویر تبلیغاتی فصل جدید را در صفحه‌ی رسمی توییترش منتشر کرد. در این تصویر بخشی از چهره‌ی خونین جان اسنو، فرمانده‌ی کل «نگهبانان شب» را می‌بینیم. سرنوشت او در قسمت آخر فصل قبل نامعلوم و بین مرگ و زندگی معلق مانده بود.

آخرین باری که جان اسنو را دیدیم، اعضای «نگهبانان شب» که از او ناامید شده بودند، او را با حقه در گوشه‌ای به دام انداختند و هر یک خنجرشان را در بدن او فرو کردند. این در حالی است که تقریبا هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد چنین اتفاقی برای شخصیتی به این مهمی بیفتد؛ شخصیتی که همه امیدهای زیادی برایش داشتند. از آن موقع، بسیاری از طرف‌داران و دنبال‌کنندگان این سریال در رسانه‌های اجتماعی با آب و تاب راجع به سرنوشت او بحث و تبادل نظر کردند. نظر غالب در میان آنها این بود که او زنده است؛ مرگ در سریالی مثل بازی تاج و تخت معنا ندارد و جان اسنو به نحوی برمی‌گردد. هر چند این تصویر مبهم است و از وضعیت جان اسنو هیچ اطلاعی نمی‌دهد.

برخلاف دیگر سریال‌ها، با اینکه بازی تاج و تخت، به فصل‌های پایانی خود نزدیک می‌شود، محبوبیت‌اش همین‌طور بیشتر و بیشتر می‌شود. آخرین قسمت فصل پنجم، مخاطبان بسیار زیادی را جذب کرد و رکورد هم شکست. این در حالی است که بازی تاج و تخت هم‌زمان با مسابقه‌ی نهایی اتحادیه‌ی ملی بسکتبال (NBA) پخش می‌شد. اگر شما به هر دلیلی، نتوانسته‌اید تاکنون این سریال را تماشا کنید، پنج ماه فرصت دارید تا خودتان را برسانید. البته هنوز چند فصل تا پایان این سریال باقی مانده. سرپرست برنامه‌ریزی شبکه‌ی HBO قبلا قول داده بود که این سریال حداقل هشت فصل خواهد داشت.

جان اسنو بازی تاج و تخت

منبع: Twitter

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۸ دیدگاه
  1. Avatar مملی

    ببینین این سریال از روی کتابی با همین نام و یه کتاب به اسم نغمه ی آب و آتش ساخته شده . در داخل این کتاب اومده که آب نماد خاندان استارک و آتش نماد تارگرین هاست . حالا باید این سوال رو پرسید که چرا اسم کتاب نغمه ی آب و آتش هست . خب مشخصه که جان اسنو فرزند یک استارک و تارگرین هست و در واقع همون نغمه هستش. پس عمرا به هیچ وجه راه نداره که جان بمیره !!!! 🙂

  2. Avatar موری

    قیش گلیری…

  3. Avatar رامین

    به نظر من می میره ولی اون زن جادوگر زندش می کنه.

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه